Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Astro kikkert-sigte-godt/dårligt?
#1
Ja som emnet er skrevet, jeg har lige købt riffel med dette sigte (Astro 2,5-10X50)Jeg vil meget gerne høre kommentare og især gerne erfarring omkring dette sigte. Jeg er nybegynder - javidst men man skal godt i gang , så skriv jeres mening og hav en god debat.

- hilsen kenneth

Man kan godt være tyk, og stadig have tyndmave!!!

Flyttet af Kima
Kal.12 Baikal - 1 Hare (second kill), og 1 and (third kill)

Kal. 308w Midland - Klar til riffelprøven Big Grin
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by NewhunterDk

Ja som emnet er skrevet, jeg har lige købt riffel med dette sigte (Astro 2,5-10X50)Jeg vil meget gerne høre kommentare og især gerne erfarring omkring dette sigte. Jeg er nybegynder - javidst men man skal godt i gang , så skriv jeres mening og hav en god debat.

- hilsen kenneth

Man kan godt være tyk, og stadig have tyndmave!!!

Flyttet af Kima



Hej Kenneth

Tillykke med din nye kikkert (og riffel).

Astro kikkerten er en "no name" kineser kikkert, der importeres af Astro Danmark, som så har fået trykt deres eget navnpå den.

http://www.2astro.dk/index.php/da/jagtudstyr/sigtekikkerter

Min personlige erfaring med Astro's egne kikkerter er ikke de bedste.

Men ryg nu ikke helt ned i kulkælderen pga. kritik af kikkerten.
Du kan som nyjæger sagtens have glæde af din nye kikkert til dansk jagt. Når du så efterhånden får mere erfaring og får sammenlignet den med andre mærker, så vil du nok stræbe efter en bedre kikkert.
Når du så køber en ny kikkert, kan du jo bruge den gamle Astro til en salonriffel, som jeg er sikker på du finder ud af du heller ikke kan undvære på sigt. [Wink]

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Rigtig gode råd fra Rex.

(Han har i øvrigt også nogle af danmarks bedste priser)
Har desværre ikke handlet hos ham endnu, og nej, er heller ikke i familie med ham.[Wink]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex