Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tv2 nu
#1
til alle de riffel freks der også elsker en god aktion film så skal de se tv 2 nu da der kommer "shooter" en film der hvor en eks fin skytte fra det amerikanske mili. har været med til at instuere. virkelig god film
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Selvom den ikke er heeeeeelt korrekt er det stadig en fed film. Den står på TV2 her [Big Grin]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Selvom den ikke er heeeeeelt korrekt er det stadig en fed film. Den står på TV2 her [Big Grin]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]



heeeeeeelt korekt hvad tænker du på. der er da ting der ikke kunne ske men så mange er der helder ikke er der ???????

Michael

lønborggård skov service.
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Jebs, jeg genkendte handlingen fra bogen "Point of impact" af Stephen Hunter som jeg læste for ca. 10 år siden. Min bog er på engelsk og har næsten 600 sider, men jeg havde først fat i en dansk udgave der skuffede meget med oversættelsen.

Filmen havde knap samme handling, men ligheden var der.


--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Fed film til at slutte en ellers rigtig øv dag.
MVH
LØVIG
Svar
#6
De tre store:

David Mason: Shadow over Babylon
Gerald Seymour: Holding the Zero
Stephen Hunter: Point of Impact

Skal naturligvis læses på Engelsk...
Oversættelserne STINKER....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Selvom den ikke er heeeeeelt korrekt er det stadig en fed film. Den står på TV2 her [Big Grin]

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]



heeeeeeelt korekt hvad tænker du på. der er da ting der ikke kunne ske men så mange er der helder ikke er der ???????

Michael

lønborggård skov service.


Det er ikke muligt (bevist) at ramme en øldåse med en kaliber .50 BMG på 2 km's afstand, endvidere er det ikke muligt at se en øldåse med den optik der er monteret på riflen, på 2 km's afstand.

Forøvrigt så jeg, mindst 2 gange, at piben stak i jorden, når han bukkede sig (så meget for den finskytte-instruktør).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
ID ikke fordi vi skal fluek..... men så er det en .408 CheyTac der bliver brugt

[Image: SHOOTER-02.JPG]

men ellers har du ret. Plus at man ikke kan se åndedrag, pulsslag, rekyle osv. ved "dåseskuddet" - eller på bjergtoppen i Afrikaland hvor han skyder efter helikopteren med med sin Barret og tager ladegreb efter hvert skud på trods af at den er halvautomatisk - eller i scenen på den sneklædte bjergryg, hvor han skyder det oversavede haglgevær ud af hånden på banditten, der er trådkorset angivet i en forstørrelse vel omkring 100+.....alle sådan nogen småting, men det er stadig en fed film ud fra et rent underholdningssynspunkt

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#9
Jeg tænker mere på da han lavede det drop af en kølerslange da han var blevet anskudt....der må dælme da havde været glykolrester i[xx(]
jeg er ikke læge men har lært lidt førstehjælp[Big Grin][Big Grin]men det kan ikke have været sundt i den virklige verden.
men ellers en god film[Wink]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

ID ikke fordi vi skal fluek..... men så er det en .408 CheyTac der bliver brugt.........

Ok, nu så jeg ikke den scene igår (jeg har set filmen før) så jeg lavede mit indlæg efter hukommelsen...............men du har ret det er en .408 CheyTac, men man altså heller ikke ramme en øldåse på 2 km's afstand med en CheyTac. CheyTac'en er godt nok supersonisk på 2 km, men heller ikke mere end det.




Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#11
Her lidt data på .408 CheyTac

http://www.cheytac.com/WhitePapers/Cheytac%20white%20paper%20V2.pdf

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#12
Uundværlig når man skal skyde bukken helt ude på 100 meter :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#13
Hej.
For at fluekn.... lidt mere så er det altså "kun" 1,6 km han skyder på[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by løvig

Hej.
For at fluekn.... lidt mere så er det altså "kun" 1,6 km han skyder på[Big Grin]
MVH
LØVIG


Nu må jeg altså snart se filmen igen - er det ikke "two click's" han siger?
2 klik er 2000 meter.
2000 yards er 1828,8 meter.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#15
Så fed en film helt igennem Big Grin

Kal.12 Baikal - 1 Hare (second kill), og 1 and (third kill)

Kal. 308w Midland - Vente vente vente vente :O
Kal.12 Baikal - 1 Hare (second kill), og 1 and (third kill)

Kal. 308w Midland - Klar til riffelprøven Big Grin
Svar
#16
Har filmen, der er noget spændende ekstra materiale med, bla eksperter, snipere der har været med til at insturere på filmen osv

Per T Nielsen

Ruger # 1
one shot - one kill
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)