Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canada : Kvinde dræbt af prærieulve
#1
Sangerinde dræbt

Tak til Hogmeister

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Rovdyr er potentielt farlige, og selv om det er sjældent at de overfalder mennesker, så sker det...... undtagen i Sverige (har de svenske politikere bestemt).

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Virker lidt utroligt at coyote's ville dræbe mennesker.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#4
Ræve bider også af og til..... Der kan være uendeligt mange forskellige årsager til et sådant overfald. De mest sandsynlige er vel: De har været: 1. rigtige ulve, 2. syge eller 3. frygtløse på grund af for megen omgang med mennesker.

Hele den triste historie her:

http://www.huffingtonpost.com/2009/10/28...37836.html

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Det lyder altså godtnok mystisk. Jeg har meget svært ved at tro, at coyotes overhovedet kan dræbe et voksent menneske.

Er det helt ude i hampen at overveje, om en bjørn kan have udført angrebet, og de to coyotes bare har været "hangarounds" der har håbet på nogle smuler, sådan som ræve ofte følger i sporet på isbjørne? Hvis bjørnen er flygtet men præriehundene blevet hængende da der kom tililende, er situationen måske blevet misforstået af de tililende ?

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Nej, den er go' nok. Vidner har aabenbart set angrebet og gamewardens skod og saarede en af dem.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Det lyder altså godtnok mystisk. Jeg har meget svært ved at tro, at coyotes overhovedet kan dræbe et voksent menneske.


Eastern coyotes are much larger than western states coyotes. In my area ,hunters I know have shot big males that weight around 45 to 50 pounds. It would only take a couple that size to bringe down an adult woman.[:0] Coyotes are your ultimate opportunists in the wild..they'll eat anything including cow shit..[xx(]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#8
For lige at understrege hvad Eric har skrevet har jeg vedlagt et billede af en ikke fuldvoksen coyote vi skod i sommer mens paa groundhog jagt
Hogmeister
[Image: _MG_2184.jpg]
Hogmeister
Svar
#9
Ja de kan sku blive store, da jeg endgang i for år tilbage boede i Manitoba (canada) og arbejde med kødkvæg så vi dem hele tiden, de tog hønsene, og nogle gange en kalv.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#10
I øvrigt så et program i TV (Jeg tror det var Animal PLanet) om coyoter, der bliver mere og mere nærgående og angriber folks hunde, når de lufter dem inden i byernes parker - de er ikke nødvendigvis sky over for mennesker...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
@ West. Ja og det er den mindre udgave som lever i Manitoba sammenlignet med dem vi har her.
Hogmeister
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)