Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Perto & Co's nye nyhedsbrev
#1
Så er vi ved at være klar med "Nyt om jagt" - et e-mailbaseret nyhedsbrev udgivet af en redaktionsgruppe bestående af erfarne jagtskribenter. Det er Jens Perto, der er redaktionel tovholder i projektet.

Nyt om jagt vil udkomme efter behov ca. 1-2 gange om måneden med ekstraudgaver i tilfælde af særligt spændende begivenheder. Indholdet er baseret på redaktionsgruppens skriverier. En del vil kun figurere i dette nyhedsbrev - andet kan være brugt i anden sammenhæng.

En del forskellige virksomheder i branchen vil bruge Nyt om jagt som talerør og VTF vil lægge fora til diskussioner afledt af debatoplæg i de kommende nyhedsbreve.

Nyhedsbrevet er gratis og kan når som helst afmeldes med et enkelt klik på afmeldingslinket i hvert fremsendte nyhedsbrev. Tilmeldte e-mail adresser deles ikke med nogen.

Et eksempel på nyhedsbrevet kan ses her: http://www.nytomjagt.dk

Tilmelding til nyhedsbrevet kan ske her

Jeg indgår i redaktionsgruppen og som praktisk gris.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
tror dette vil blive en stor succes og glæder mig til at få mail fra jer næste gang Smile

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -
- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

Svar
#3
Kanongodt - det er tiltrængt.

Var det ikke en idé at I lavede eller anden tilmeldingsfidus, som kan mailes rundt. Tror I vil få rigtig mange tilmeldinger alene fra VTF'eres netværker - og sådan noget har det jo med at spredes[Wink]. Jeg har selv 30-40 mailadresser hvis ejeremænd + én kvinde givetvis ville tilmelde sig.

/bundgaard
Svar
#4
Er meldt til.. :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Jep - så er jeg på listen...[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#6
@ Bundgaard - det arbejdes der på!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Hmmm.. den der verifikatonsmail er ikke dukket op... er der tekniske problemer?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Har netop tastet - bekræftelse lå i min indbakke umiddelbart efter.
mvh
Svar
#9
Hej.
Så fik jeg mig også tilmeldt,lynhurtig respons[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#10
Hmmm min er stadig ikke kommet...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Jeg vil mindes, at man allerede for flere måneder siden fik mulighed for at tilmelde sig nyhedsmailen. Gælder de gamle tilmeldinger stadig?

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#12
Mener, at jeg også er tilmeldt [Smile]
Walnut
Svar
#13
Hej Høgh!

Jeg vil starte med at rose din rekyl-artikel, og resten af holdet for hele projektet.

Jeg vil hermed også gøre jer opmærksomme på, at når man vælger den video med løvejægeren, kommer blondinen med maskinpistolen frem.

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#14
buba lad det fare!

Blondiner med våben kan man ikke få nok af....med mindre man er gift med dem [Wink]
Svar
#15
det ser rigtigt godt ud .... har også læst artiklen med rekyl... super

med venlig hilsen
Kim
med venlig hilsen
Kim
Svar
#16
De tidligere tilmeldinger er stadigt gældende

@ran - umiddelbart ser alt ud til at fungere - ender den i et spamfilter?

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Har checket i alle mapper i mailen.
Har også været inde på nyhedsbrevsbestillingen og se, at det er dne rigtige mailadresse jeg har tastet....
Men stadig ingen mail...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#18
Prøv lige at sende mig adressen på en pm - så går jeg ind i systemet og ser, hvad der sker derinde...

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
Jeg har heller ikke modtaget noget

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#20
Jeg er tilmeld allerede fra første gang du havde lagt madding ud og jeg har ikke modtaget noget som helst!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)