Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laminat skæfter fra England
#1
Hej

Har ledt efter et ny skæfte til min T3 og har tidligere kigget hos Richards Microfit Gunstocks som ligger i US. Men for at undgå told osv. ledte jeg videre i UK og fandt www.laminategunstocks.co.uk Det ser ud til at være de samme skæfter som hos Richards.

Har sendt dem (UK) en mail, og nu må jeg se hvad der kommer tilbage af pris.

Mvh Finlux
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Finlux

Hej

Har ledt efter et ny skæfte til min T3 og har tidligere kigget hos Richards Microfit Gunstocks som ligger i US. Men for at undgå told osv. ledte jeg videre i UK og fandt www.laminategunstocks.co.uk Det ser ud til at være de samme skæfter som hos Richards.

Har sendt dem (UK) en mail, og nu må jeg se hvad der kommer tilbage af pris.

Mvh Finlux



Flot surfet Finlux. Det ligner i høj grad Richards skæfter. Spændende at høre, hvad de melder tilbage omkring priser og leveringstid.
Walnut
Svar
#3
Jeg er faktisk lidt imponeret over hvor hurtigt der kom svar.

Hello Eske,
thank you for your interest, a Monte Carlo for a Tikka T3, in tiger wood with ebony tip and palmswell with maple spacers, fitted with a 1" recoil pad, sling swivels would be £230.00 plus shipment to Denmark (£25.00).
The stock takes about 14 weeks.
I have attached a photo of a Modern classic in Tiger wood with ebony tip and palmswell to give you an idea of what your stock would look like.

I hope this is of interest to you.
Kindest regards,
Paul Day.

Prisen er vist lidt højere end i US men det kan jeg leve med.

[Image: IMG_4496_3.jpg-for-web-large.jpg]

Nogen som kender ca. vægten på disse skæfter?

Mvh Finlux
Svar
#4
Jeg tror ikke, at prisen adskiller sig væsentlig fra prisen hos Richards. Det gør leveringstiden heller ikke. De har åbenbart ikke noget lager men tager vel bare skæftet hjem fra US, når man bestiller hos dem.
Walnut
Svar
#5
Den tilsvarende hos Richards koster US$149 + US$ 49 for Ebony Tip & Cap. Den har Rosewood Tip & Cap, hvis du vil spare de US$ 49.
Derudover US$ 36 og Uncle Mike Svivels for US$ 20,97

Porto er ca. US$ 50, så den ender på ca. US$ 307 inkl. porto, men eks. moms. De sender som Wooden Sporting Goods, så ingen Pest DK problemer....
http://www.rifle-stocks.com/montecarlo.htm
De har Monte Carlo på bud, i et par af laminattyperne.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#6
Rolig nu, det er Richards skæfter!! Se grafik, farver, skæfte formerne og listen på in-let.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)