Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildsvin plage i tyskland
#1
De er tilsyneladende ikke muligt at for løst problemet med tiltagende vildsvin bestand i tyskland!
Filmen er desværre på tysk sidste år er der blevet skudt 680000 vildsvin og bestanden er stadigvæk i forøgelse!

http://www.zdf.de/ZDFmediathek/hauptnavi...utschland/

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#2
for det første - AV at sidde i de biler!
- For det andet, hvorfor er der så ikke jagtsæson hele året og om natten ? (Ved ikke noget om lovgivningen)

- Hvis nu bare der var et jagtselvskab (som evt. staten lavede) og satte priserne væsentlig ned - kunne man da sagtens tage på nogle flere jagter der ? samt pengene går til staten? Smile

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

[Image: dscn2909b.th.jpg]
- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

Svar
#3
Min 9,3 vil da gerne hjælpe med at løse en del af problemet[:p]

@Krengel, er natjagt lovligt[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Rifleman

for det første - AV at sidde i de biler!
- For det andet, hvorfor er der så ikke jagtsæson hele året og om natten ? (Ved ikke noget om lovgivningen)

- Hvis nu bare der var et jagtselvskab (som evt. staten lavede) og satte priserne væsentlig ned - kunne man da sagtens tage på nogle flere jagter der ? samt pengene går til staten? Smile

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

[Image: dscn2909b.th.jpg]



1. der er jagttid hele året på vildsvin undtaget søer når de sætter smågrise + i snit to måneder

Ansitz jagt på svin koster stor set ingen penge specielt når du søger privat.Selv trygjagter er til at betale.

Der bliver jagtet på svin på livet løst alt hvad de formå.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#5
Hej Kima ja natjagt er lovligt den er ydermere ret billigt!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#6
Hmm, ku være at man sku prøve at finde en forbindelse[:p]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#7
@Kima

Har du noget at bytte med (Jagt)ænder, gæs, fasan ,har så koster de slet ikke noget!Tror mig du kan sidde i så mage timer at du vil brække dig over de til sidst[Wink]Jeg flere svin du skyder je mere velkommen er du![Smile]

Lille

Problemet er alle der råber vi vil have vildsvin i DK aner slet ikke hvad de vil medføre!

Men de er jo en anden diskussion.

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#8
nogle der ved hvor man kan finde privat annoncer?

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

[Image: dscn2909b.th.jpg]
- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Krengel

@Kima

Har du noget at bytte med (Jagt)ænder, gæs, fasan ,har så koster de slet ikke noget!Tror mig du kan sidde i så mage timer at du vil brække dig over de til sidst[Wink]Jeg flere svin du skyder je mere velkommen er du![Smile]

Lille

Problemet er alle der råber vi vil have vildsvin i DK aner slet ikke hvad de vil medføre!

Men de er jo en anden diskussion.

Hilsen Lille



Det kniber desværre lidt, det konsortie jeg er med i, kører med faste gæster, kronvildtjagten er kun tilladt for mig og fjorden er ikke god nok til at jeg vil være bekendt at bytte.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)