Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ's administrationschef bortvist
#1
Ja der sker da noget i det jægerforbund

http://www.jaegerforbundet.dk/page651.as...id651=1431

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Doctor 2,5-10x48
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#2
8 md. på posten!! De blir sku ikke gamle i det system!!

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#3
Det falder jo tilbage på Ole Roed - han ansatte ham... dem....

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#4
Tjaaa...

Man kan jo kun spekulere i hvad det reelt dækker over at han har "anvist en faktura til betaling til et andet selskab end det der har udført opgaven"

Hvorfor insisterer han på at betale denne fordring til et andet selskab på trods af "gentagne advarsler"?

Det kan da kun være fordi "nogen" har "noget" i klemme?

Det lugter ihvertfald ikke helt "stuerent"

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Den er vel klokke klar.........Jørgen Børresen kender personligt indehaveren af firma 1 som erklæres konkurs. Inden konkursen har han udført et stykke arbejde for DJ, men går altså konkurs inden forfaldsdatoen på fakturaen. Indehaveren af firma 2 er den samme som lige er gået konkurs med firma 1. Han har formentlig forsøgt at trække ubetalte/ikke forfaldne fakturi med over i firma 2............og det mås man ikke.

summasummarum........ingen ny dobbeltmuret garage til Jørgen Børresen

Jeg har ikke indsigt til at kunne udtale mig sagligt eller fagligt i ovenstående sag. Mit indlæg er et"skud fra hoften" og ment som en joke.

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#6
Det er da fantastisk saa mange krystalkugler der staar rundtom i landet. Der er selvfoelgelig en vist formodning for at manden har gjort noget forkert da bortvisningen ellers er aftalestridig. Men man har da foer hoert om uretmaessige bortvisninger, saa klap da lige hesten indtil vi rent faktisk ved hvad der er sket lynchmooben skal vel ikke til rejsegilde i garagen med JB haengende i stedet for en grankrans.
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by yeti

...saa klap da lige hesten indtil vi rent faktisk ved hvad der er sket lynchmooben skal vel ikke til rejsegilde i garagen med JB haengende i stedet for en grankrans.



Jo da, jeg er i gang med at spidse høtyven og har tændt faklen...

/Ugelvig

[Image: ajbutton.gif]

What we do in life - Echoes in eternity!
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#8
Hej

Citat:quote:

a der sker da noget i det jægerforbund

http://www.jaegerforbundet.dk/page651.as...id651=1431

MVH Bomba



Jeg klikke på linken; men kunne ikke læse noget om sagen ?

JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#9
http://www.jaegerforbundet.dk/?id=718

Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#10
Jeg kender ikke sagen, men kunne det tænkes at forbundet rent faktisk bare har handlet fornuftigt og at nye tiders skalten og valten med medlemmerners penge er slut.

Indtil videre vælger jeg at tro de bedre tider er kommet til Jægerforbundet.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#11
Det kan da sagtens være tilfældet, men jeg mener bare at vi bør kende sagen lidt bedre før vi hænger en eller anden fra den nærmeste lygtepæl.
Mvh.

Yeti
Svar
#12
Hvad er problemet?
Som medlem af Dj har i vel ret til at spørge hvad der forgå når i er alle så frygteligt interesseret hvad der er sket!De er jo jeres penge.Send en e-mail og lave en forespørgsel!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#13
Personalesager/ansættelsesforhold er personlige og strengt fortrolige - dem har INGEN ret til at snage i... heller ikke nyfigne autistformænd... ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#14
Tak Ran!
Mvh.

Yeti
Svar
#15
Men måske, hvis man som i vores nordiske lande havde en lovgivning der gav lidt mere åbenhed netop omkring ansættelses forhold og personale sager kunne undgå noget af den mistænkeliggørelse og rygtedannelse som man nogen gange ser. Det kunne måske også være med til at forebygge fup og humbug [Smile]

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#16
Er der nogen gode eksempler på åbenhed omkring ansættelser ud over fx folkevalgte?
Mvh.

Yeti
Svar
#17
Nej, for det forhindre lovgivningen

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Nej, for det forhindre lovgivningen

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Nu læste jeg dit "hvis man som i vores nordiske lande havde en lovgivning der gav lidt mere åbenhed netop omkring ansættelses forhold og personale sager" som et udtryk for at du kendte til gode eksempler fra disse andre lande, og ville derfor gerne høre om dem for på den måde bedre at kunne vurderer om det kunne være en god idé.
Mvh.

Yeti
Svar
#19
Nej jeg kender ikke til nogen gode eksempler, men det er ikke så mærkeligt for man høre jo ikke om de eksempler hvor det ikke går galt.
Det er mere en generel betragtning om at jeg forstiller mig at lukkethed giver flere muligheder for at bage rævekager :-) og dermed vil åbenhed formindske den mulighed.

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#20
Må jeg minde de ærede formænd om at lovgivningen på området også er til jeres egen personlige beskyttelse.
Der er tale om er privat ansættelsesforhold. I de ansættelseForhold hvor det er relevant at demokratiske årsager kan mAn søge aktindsigt. Selv i offentlige embeder er Private oplysninger i ansættelsesforholdet fortrolige uanset aktindsigten.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)