Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swedteam tøj forhandlere ??
#1
Hvor finder jeg en forhandler som har noget Swedteamtøj jeg kan prøve for evt. at købe noget.[Wink] Normark (Importøren) kan ikke oplyse mig om forhandlere [?][?] Nystrøm/Krabbe og Jagtstuen har lidt men ikke noget af det jeg søger. Vil gerne have et camoflagesæt (bukser og jakke) og ikke i vintertykkelse.
Håber I kan hjælpe mig herinde.
Mvh Hilbilly
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#2
Imponerende indstilling fra importørens side[xx(]

Jeg ville netop have sagt N&K; der har jeg købt en del.
De plejer ikke at være så bange for tage ting hjem, som de ikke aktuelt har i udstillingen.

Ellers ville jeg nok skrive direkte til Swedteam og spørge dem - nu deres importør ikke gider.....det vil de sikkert blive glade for at høre[Wink]

/bundgaard
Svar
#3
Har været hos N&K idag og de ringede til Normark som kunne fortælle at de ikke ligger med lager, så der kan ikke bestilles varer med returret [Sad] Dvs at der ikke er nogen mulighed for at prøve tøjet inden køb [V][V]
Mvh Hilbilly
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#4
De har tøjet i Friluftsgården ved Lund.
Mvh.

Yeti
Svar
#5
[V]Troede lige at det er Lund ved Horsens men en lille googletur siger Sverige. Er det rigtigt[?]
Mvh Hilbilly
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#6
Jeg har en del jagttøj fra Swedteam. Det er fedt jagttøj efter min mening, men jeg har endnu ikke fundet et fornuftigt udvalg i DK. I Sverige er det meget udbredt. Det er også der, jeg har handlet. Swedteam har en god hjemmeside med vejledning til størrelser, så jeg ville ikke være nervøs ved at bestille på nettet fra Sverige.

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
Jeps - sorry det skulle jeg have skrevet, men det er jo det eneste Lund jeg lige har in tankerne da jeg bor i Malmø
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Så [Big Grin] kom der et katalog idag.[Big Grin] Nu skal det pløjes igennem også må vi se hvad der findes på [^] Tak for input.
Mvh hilbilly
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)