Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Richards Microfit
#1
Der er formentlig nogen her på forum som har handlet med dette firma. Jeg er ved at bestille et skæfte hos dem, men hvodden hulen betaler man?

Jeg har tænkt mig at betale med mit Visa kort - men der er ingen "indkøbskurv" på deres hjemmeside. De beder om payment information som kan sendes pr. fax eller mail. Det er muligt jeg er sinke men er det: kortnummer, expiration date, og kontrolnummer??

på forhånd tak[:I]
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

men er det: kortnummer, expiration date, og kontrolnummer??



Jeg kender ikke konkret til at handle med Richards Microfit, men udlever ALDRIG ovennævnte oplysninger pr mail eller fax. Det kan blive rigtigt dyrt, hvis oplysningerne havner i de forkerte hænder.

Mvh

Otterup

[Image: ajbutton.gif]
Svar
#3
Hej Poulsen

Jeg har købt 3 skaefter af Richards Microfit, og kan kun fortælle godt om deres haandterig af mit VISA-kort[Wink]
Klart man er betaenkelig ved at udleverer disse data.

Hvis du betaler med VISA haever de belobet den dag de afsender skaeftet fra fabrikken.

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Jeg har også handlet der flere gange uden problemer. Jeg sender dog mine tal fordelt over 3 mails

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#5
Jeg har sendt en mail med bestilling, hvorefter jeg har ringet og givet dem oplysningerne vedr. mit VISA mundtligt. Herefter sætter de oplysningerne sammen. Jeg stoler mere på telefon end mail, når det gælder kortoplysninger.

Denne procedure har fungeret for mig hos både Richards og McMillan.

Mvh Søren
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

men er det: kortnummer, expiration date, og kontrolnummer??



Jeg kender ikke konkret til at handle med Richards Microfit, men udlever ALDRIG ovennævnte oplysninger pr mail eller fax. Det kan blive rigtigt dyrt, hvis oplysningerne havner i de forkerte hænder.

Mvh

Otterup

[Image: ajbutton.gif]



Selvfølgelig kan det koste lidt hvis ens Visa bliver misbrugt. Men det er faktisk banken der oppebærer risikoen så i allerværtste fald skal man kun slippe en selvrisiko på 1200 kr og så lige lidt tid til lige at se sine transaktioner igennem for at finde dem der skyldes fremmedes misbrug af kortet.

Jimmy

[Image: Ozzy001.jpg]
Svar
#7
Jeg har ikke haft problemer med Richards Microfit, tværtimod!

Firmaer som Richards kan simpelhen ikke eksistere, hvis der bare er den mindste tvivl om deres håndtering af "private data".

Bare klø på, deres M98 inlet fit er bare godt.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
så bliver svinet bestilt [8D]

og der kommer billeder når der sker mere i sagen
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

så bliver svinet bestilt [8D]



Hej Poulsen

Hvad er det konkret du har bestilt? [:p]

Jeg har kun gode erfaringer med Richards - Held og lykke med projektet som jeg glæder mig til at følge.

MVH
Klaasehaans
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

men er det: kortnummer, expiration date, og kontrolnummer??



Jeg kender ikke konkret til at handle med Richards Microfit, men udlever ALDRIG ovennævnte oplysninger pr mail eller fax. Det kan blive rigtigt dyrt, hvis oplysningerne havner i de forkerte hænder.

Mvh

Otterup

[Image: ajbutton.gif]



Selvfølgelig kan det koste lidt hvis ens Visa bliver misbrugt. Men det er faktisk banken der oppebærer risikoen så i allerværtste fald skal man kun slippe en selvrisiko på 1200 kr og så lige lidt tid til lige at se sine transaktioner igennem for at finde dem der skyldes fremmedes misbrug af kortet.

Jimmy

[Image: Ozzy001.jpg]



Så vidt jeg husker er det ikke helt rigtigt Jimmy. Hvis man har båret sig uansvarligt ad som at bære dankort og koden til dankort på en seddel i ens pung så dækker banken ikke.

Jeg kender ikke grænsen for uansvarlighed på nettet man sende alt info på en enkelt email er i hvertfald ikke hensigtsmæssigt. Har tidligere brugt at ringe og fortælle kontrol cifre mens jeg mailede resten

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#11
Er der nogle der kender kvaliteten på deres "Exhibition Grade -ENGLISH WALNUT". $500 lyder da noget billigt. Man kan vel ikke forvente at det vil svare til Grade 5 hos S&L, eller???

På forhånd tak

BANG
Svar
#12
Har lige modtaget denne besked fra Richards:
Citat:quote:

The stock will be sent within the next week. *SAKO* *L579* *THUMBHOLE TARGET* *BLACK LAMINATE*


Glæder mig allerede - nyt dress til en af SAKOerne.[Big Grin]

Mvh Søren
Svar
#13
Jeg har bestilt et Custom Roll Over style i Brown laminate.

Det er det skæfte som sidder på weatherbyen på dette link

http://www.laminategunstocks.com/

Riflen er en m69 skytte foreningsriflen som 6mm hjalp mig med at finde.

Den skal krones om, aftrækket skal evt. skiftes og bolten på bundstykket skal ændres.

Kaliberet (6,5x55) skal bibeholdes. Riflen skal bruges hovedsagligt til træning men naturligvis også jagt. Som det er nu har jeg kun en 22-250 (søg evt. på masaidans her på forummet)
Svar
#14
Ser godt ud, held og lykke med projektet[Smile]. Husk vi vil se billeder, all the way..

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)