Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilken riffel er det?
#1
Som overskriften antyder, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken riffel der vises på VTF´s ”home” side.

Er det nogen derude der ved det?

Bang.
Svar
#2
Hej Bang

Den til venstre hvor du kun kan se låsen er en af de unævnelige[Smile] Blaser. Den anden er mit bud at det er en Mauser 98 i cal .375[:p] (heller jeg mest til) eller størrere.[:I]

Men hvad med at lade spørgsmålet køre lidt og så kan Høgh jo melde sig med hvilken riffel han har kopieret.[Wink]

Mvh og glædelig jul

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#3
Ja den R93 havde jeg gættet, men den anden er jeg blank.

Bang.
Svar
#4
En ældre SAKO (tror jeg) den der nu hedder 85 Safari.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ID

En ældre SAKO (tror jeg) den der nu hedder 85 Safari.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Det var også min tanke p.g.a. rekylboltene, men jeg synes ikke rigtig at bundstykket passer. Hmmm.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Nix, jeg holder fast på at det er en Mauser.

http://www.mauser.com/M-98-Magnum.79.0.html?&L=1

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Jeps, du har ret.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)