Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvid Jul
#21
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0


Jeg så et trebenet smaldyr i morges. Den har svært ved at skrabe i sneen, så hvis det ikke snart bliver tøvejr, bliver det svært for den at få noget at æde.
Jeg har så besluttet at den vil jeg forsøge at få op i en bradepande nytårsaften.[^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Det 3 benede smaldyr har nået næste trin på vejen op i bradepanden. Den hænger nu i galgen og jeg brækker den om 2 minutter. Jeg skød den kl.9:00 efter at have observeret den en ½ times tid. Da der var kuglefang, skød jeg den og den faldt 5 meter fra skudstedet.

God bagjul til alle [Smile]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
hwa skøj doén mæ?
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

hwa skøj doén mæ?



.223 afstand 110meter, 55grs Hornady SP/wc (nogen kalder den varmint). Skudt bag forbenet. Indgangshul 5,6mm, udgangshul 10mm - lever = vælling

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
God Bagjul til alle herinde [Smile]
Vågnede til morgen en dejlig jagtskjorte og buks rigere. Sønnen har lært lektien og havde tryllet et gavekort til den lokale frem [Big Grin]

Jeg oplever det stadig som både meget interessant, lærerigt og sjovt at færdes herinde. Alle nyjægere skulle tvangsindlægges på denne afdeling mindst et år - med ret til at forlænge [Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

hwa skøj doén mæ?



.223 afstand 110meter, 55grs Hornady SP/wc (nogen kalder den varmint). Skudt bag forbenet. Indgangshul 5,6mm, udgangshul 10mm - lever = vælling



Går der ikke tit hul på mave-tarm systemet med sådan en skudvirkning?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#26
Det er ikke sket for mig endnu og jeg har brugt denne kugle på efterhånden en del stykker råvildt. Men man skal undgå knogletræf.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)