Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtrejseauktion
#1
Diana sætter jagtrejser på auktion over hjemmesiden http://www.netnatur.dk/netjaegeren/artikler/artikel/jagtrejseauktion/

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#2
Fair nok at sætte afbudsrejser på auktion og for så vidt også rejser hvor startdatoen er lige op over, men jeg synes at det er en plat form for salg når der er tale om ordinære rejser. Hvad med pyramidesalgsorganisation, eller træk en destination, våbenroulette på destinationen eller varmluftsjagt...[xx(]
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Tyder det ikke på man har revirer man ikke kan fylde op ??
mvh
Svar
#4
Det vil jeg da håbe. Vil da nødig købe en jagtrejse, for at konstatere at alt er optaget[xx(]

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#5
Jeg tror sgu arsenalet.com alligevel kom til at køre igen [Wink]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.
Mvh.

mp
Svar
#6
Tja, jeg synres ikke at det funker godt[}Smile], har prøvet på at oprette mig som bruger 3 gange, på tre forskellige dage[xx(] og har stadig ikke fået mail retur.[}Smile][}Smile]

Man skal jo være klar til at byde, hvis den rigtige auktion kommer på.[Smile][Smile]

Godt nytår

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Det har nu virket ok for mit vedkommende, jeg har fået returmail tilbage om at jeg er oprettet som bruger. Det kunne jo være at den helt rigtige rejse en dag kom under hammeren!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#8
Hej Santo, hvilken browser bruger du, tit ligger problemet i den. F.eks. har Mac-browser tit problemer med at oprette en bruger profil ;(

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Annanias HUNT

Hej Santo, hvilken browser bruger du, tit ligger problemet i den. F.eks. har Mac-browser tit problemer med at oprette en bruger profil ;(

I didn't come this far to miss!



Ja, for de overholder nemlig standarden hvilket IE ikke gør, men det til trods er der en del der indretter deres hjemmeside så denne ikke overholder standarden. Er man i tvivl om hvorvidt ens hjemmeside overholder standarderne kan man teste den på http://validator.w3.org/ Testen udføres her af dem der har ansvaret for html-standarden og klarer siden denne test så er der ikke nogen af de kendte browsere der har problemer med den.
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Hej

Logger på via Midt-Vest Bredbåndsforbindelse (Altibox, hedder det nu). Altså direkte via deres hjemmeside, ligesom man kan på Hotmail.

Jeg har ingen problemer med at modtage fra andre og jeg har da fået bruger-id fra mange efter hånden.

Men jeg ringer sgu til Limpopo, kan'ske man ryger i deres filter fordi de ikke ikke vil handle med mig....

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#11
Hvad kan sådan en rejse løbe op i? Der er faktisk ikke ret meget information.
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Hvad kan sådan en rejse løbe op i? Der er faktisk ikke ret meget information.



Dit bud + 500,- + fly + trofæafgift + konservator + fragt + drikkepenge.

Med en kudu, en vorthog, en impala og springbuck, skal du nok regne med en samlet pris på 35.000,-, når du og trofæerne er hjemme.[Wink]

Hjemmeside er her: http://www.frontiersafaris.com/

Så er du ikke til trofæjagt, så glem det, der findes andre og billigere løsninger på jagt i ZA.[Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#13
Det er altså lidt ligesom at byde på en bil der ikke er betalt registreringsafgift på? Regningen kommer først når bilen er betalt!!!
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Det er altså lidt ligesom at byde på en bil der ikke er betalt registreringsafgift på? Regningen kommer først når bilen er betalt!!!



Det vil jeg nu ikke sige, det er gældende praksis ved alle jagtrejser, man skal altid læse det med småt, desuden fremgår det også af auktionsbeskrivelsen, hvad der er indkluderet og hvad der ikke er.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)