Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vinter camo - hvid overtræksdragt.
#1
Kære Forum,
pga det kraftige snevejr i den forgangne uge har jeg været udfordret på mit jagttøj hvad camouflage angår.... Jeg havde ikke noget hvidt at tage på....

Jeg fik det løst med de hvide dragter man kan købe i byggemarked (som overtræk i forb med isolering mm). Det har virket fantastisk.... Jeg har nærmest været usynlig for Duer, Gæs, Ræv de seneste dage...pris 65 kr i XL byg..

Jeg er sikker på at der er mange der har brugt dette i årevis... men alligevel er "ideen" nu videregivet...

mvh K.

223r, 6,5x55, 6,5x284, 300 wm, 9,3x62
Svar
#2
De har også noget rimeligt fedt på cabelas.com

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Kan det betale sig at købe direkte hos cabelas.com??
Var ved at se på et vintersæt - men det går vel prismæssigt5 op i hat og briller inden det når frem...

Citat:quote:

Originally posted by ran

De har også noget rimeligt fedt på cabelas.com

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#4
Det håber jeg sgu ikke halvauto, jeg har suppleret gave regnen med lidt fra cabelas[Big Grin]. det er godt at få gaver men bedre at få gaver man ønsker sig[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)