Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad lå der under træet....
#21
god jul og godt nytår...[Smile]fik et garmin 220 nordic (hundepejl). som skal erstatte det gamle pejl..samt michael sand 2010 årbog ...[^]
mvh støver.
Svar
#22
Min familie mente at en håndkikkerten(Zeiss/swarovski/leica) var lige i overkanten til jul... Æv... Men så har jeg fået et nyt kammera til at tage trofæ billeder med[Big Grin] Glæder mig til at få det i brug! Og så ikke at forglemme en flaske Lagavulin til at holde humøret højt når jagtsæsonen slutter!

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#23
Jeg fik en dejlig merinould undertroeje og en varmepistol (som vist ogsaa kan bruges til udgloedning... skal lige have kigget lidt på dette) Ellers var der ikke saa meget jagt relateret.

Junior fik en riffel... http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=18105
Mvh.

Yeti
Svar
#24
Fik ikke det mindste der har med jagt at gøre, så det må jeg selv købe [Smile]
Men der havde da sneget sig en sierra priest og noget flet line under træet [Smile]
Svar
#25
Hej.
Der var ikke så meget jagtrelateret under mit træ,men dejlig varmt undertøj og sokker,det bliver dejligt når man skal til Sverige den sidste weekend i januar efter øffere.
MVH
LØVIG
Svar
#26
I går kom posten med en lidt forsinket julegave fra mig selv! [:p]

[Image: 3Blanks1.jpg]

Hvad den skal bruges til? – Tja` nu må vi jo se om der dukker noget spændende op! [Smile]

mvh.
Swift
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Swift

I går kom posten med en lidt forsinket julegave fra mig selv! [:p]

[Image: 3Blanks1.jpg]

Hvad den skal bruges til? – Tja` nu må vi jo se om der dukker noget spændende op! [Smile]

mvh.
Swift



Woooaaaw de er er der noget af et stykke brænde du har fået der!Smukt stykke træ!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#28
Hvad jeg tror det stykke har været til salg i over et år efterhånden. Det var vist noget med en 800$ da jeg så det første gang. Det er godt nok flot. Hvad skal det sættes på?
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Hvad jeg tror det stykke har været til salg i over et år efterhånden. Det var vist noget med en 800$ da jeg så det første gang. Det er godt nok flot. Hvad skal det sættes på?


800$ - Okay, jeg fik det lidt billigere - (600$).

Det var netop sådant et åremønster jeg længe har søgt efter. Et hvor årene drejer nedad, i den bagerste ende af skæftet.

Jeg har endnu ikke en plan for træet, udover at det skal på en haglbøsse! – Hmmm! En englænder måske. – jeg var heller ikke bleg for at springe på en O/U, hvis jeg faldt over en ”spændende” model. [Big Grin]

mvh.
Swift
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)