Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Godt nytår
#1
Jeg vil bare ønske jer alle sammen en rigtig god aften-og et super godt nyt-år[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Jamen tak og i lige måde, lad os alle komme godt i det nye år uden andre skader, end dem der kan kureres med et par panodil.[Big Grin][Big Grin]

Jeg håber at vi ses igen til en gang skydning i Ulfborg i foråret.[:p]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#3
Også et Godt Nytår til alle herfra.... selvfølgelig også til Solskinsøens folk (læs stærke kvinde) [Big Grin]
Walnut
Svar
#4
Godt nytår, hefra også , husk at skyde det godt ind[Wink]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
Ja i må alle komme godt ind i det nye år. Godt Nytår

Mvh Skotten

Hunt whit passion not of greediness.


Svar
#6
Ja godt nyt-hår herfra også =o)

Og stay safe

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
Også et rigtig godt nytår til alle fra mig,håber i alle får et rigtig godt år[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#8
Godt nytår til alle på VTF.

Klaasehaans
Svar
#9
Hej ULG og alle andre VTF`r. Også et Godt Nytår til alle her fra det midtjyske, håber også 2010 giver nogle gode oplevelser.
Hilsen LAM
Mvh Lars
Svar
#10
Godt nytår og knæk og bræk til alle i det nye år!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#11
Godt nytår til alle. Jeg har ikke brug for panodiler i år, da jeg indstillede alkoholindtaget efter at jeg skal på vildsvinejagt i Sverig i aften [:p].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#12
ja godt nytår til jer alle *SS*

[Image: Unavngivet1.jpg]
[Image: ajbutton.gif]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#13
Godt nytår her fra det mørke jylland, håber at vi alle får ild i røret i 2010. Jeg skal desværre til sverige efter dåhjort i uge 4[Big Grin]

Heller en fin lille mad gris, end en stor pissert, Keiler
[Image: ajbutton.gif]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#14
Posted - 31/12/2009 : 17:36:20
--------------------------------------------------------------------------------

Også et Godt Nytår til alle herfra.... selvfølgelig også til Solskinsøens folk (læs stærke kvinde [Big Grin])
Walnut

Jeg håber i allesammen kom godt ind i det nye år [Smile].....Og ikke som mig, måtte bukke under for en ondsindet omgang omgangssyge d 1, og tilbringe et helt døgn enten på tønden, eller dybt sovende i min seng, svag som en nyfødt baby [V][B)] Føj for den lede selv....![xx(]
Men nu skal jeg på jagt i morgen, så mon ikke kulden nok skal få blæst lidt liv i det gamle kadaver igen? [Wink]
Og så håber jeg bestemt at jeg får lejlighed til at få hilst på min yndlings snittenisse fra Ribe i løbet af det nye år [Wink][Big Grin]

Mvh Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg][Image: ajbutton.gif]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)