Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bohemian Rhapsody
#1
http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

Den bliver aldrig det sammen igen [Big Grin]

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Queen har aldrig set bedre ud. hehe

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Totalt FEDT gensyn med Muppets [Big Grin]
Jeg har i dag istalleret en ny PC skærm. Har igennem længere tid været plaget af svingende lystyrke, udfald m.m. Jeg har min næste skyder, en Benelli Argo som wallpaper. Jeg havde ikke kunnet se, hvad der var i baggrunden. I dag flød bægeret over [}Smile] Drog hjem med en 21,5" widescreen HQ skærm [8D] Baggrunden på mit wallpaper viste sig at være en jæger med en sneged på ryggen [Big Grin]
Bohemian Rhapsody passede lige til formatet og demonstrerede for alvor den fine opløsning [:p]
Ekspedienten eksede, da jeg spurgte, om de ikke havde mindre skærme [Big Grin] Det havde de ikke.
Walnut
Svar
#4
Rigtigt at det er en fornøjelse at se på.
Walnut - din skærm kan vise HQ (high quality) men filmen kan afspilles i HD (high difinition) som ligger en del højere på skalaen.
Jeg er ikke i tvivl om at spilles filmen på en HQ-skærm er den særdeles flot....................jeg sidder dog med Eizo ColorEdge-skærme (full HD) og jeg må sige, at jeg aldrig tidligere har set noget kvalitetsmæssigt som denne Muppet Show film....WOW!
Hvis nogen har links til andre HD-optagelser i samme kvalitet modtager jeg meget gerne link's.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Er min nye acer H223HQ i stand til at vise i HD? Når jeg spørger, er det fordi, der er et medfølgende kabel, som på en tegning vises med betegnelsen HDMI. Jeg kan selvfølgelig godt fornemme, at det trækker ned, at skærmens navn slutter på HQ, når HD et et niveau op [:o)]
Jeg kan dog leve med HQ [:p]
Walnut
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Er min nye acer H223HQ i stand til at vise i HD? Når jeg spørger, er det fordi, der er et medfølgende kabel, som på en tegning vises med betegnelsen HDMI. Jeg kan selvfølgelig godt fornemme, at det trækker ned, at skærmens navn slutter på HQ, når HD et et niveau op [:o)]
Jeg kan dog leve med HQ [:p]
Walnut


For at kunne se i HDMI (High-Definition Multimedia Interface) skal du anvende HDMI-kablet (det hvide - i begge ender)- det vil sige at der også skal være en HDMI udgang på dit grafikkort.
Du kan sagtens få et fremragende billede med det blå analoge kabel - jeg "flasehede" blot fordi jeg var ved at ryge bagover af benovelse over kvaliteten af Muppetfilmen i HD [Big Grin]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Jeg har monteret det hvide kabel. Der var heldigvis en HDMI udgang på mit grafikkort.Jeg har trykket på HD knappen, da jeg så Muppets.
Jeg tror, at jeg ser i HD [:p][:p][:p] Jeg har aldrig før oplevet en lignende billedkvalitet.Der er også et lydkabel med i grønt?
Walnut
Svar
#8
Jamen det gør du nok så - hvis du har separate højttalere skal du ikke bruge det grønne stik, det er til de højttalere der er indbygget i skærmen.
Prøv at se denne her, kør den i HD 1080p - det kræver at man har eller installerer QuickTime.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#9
Jo [Smile] Sørme så! Der er højttalere i den nye skærm [Big Grin] Jeg forbandt skærm og PC ved hjælp af kablet med de grønne stik, og så var der lyd. Det er naturligvis små højttalere, og de kan ikke få den gamle helt op at ringe til U2 & Mary J. Blige ONE meeeen.... det lød alligevel, så hjertet svømmer over [Big Grin]
Mange tak til dig ID for kvalificeret fjern support [Smile]. Når jeg ikke selv var så udfarende med de to kabler, skyldes det mangel på en kortfattet instruktion i piktogrammer [Big Grin]Det, jeg kiggede på, var temmelig teknisk [B)]
Mvh Walnut
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ID

Jamen det gør du nok så - hvis du har separate højttalere skal du ikke bruge det grønne stik, det er til de højttalere der er indbygget i skærmen.
Prøv at se denne her, kør den i HD 1080p - det kræver at man har eller installerer QuickTime.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Jeg har lige set AVATAR klippet [:0] Hold da op for en billedoplevelse [8D]
Walnut
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Jo [Smile] Sørme så! Der er højttalere i den nye skærm [Big Grin] Jeg forbandt skærm og PC ved hjælp af kablet med de grønne stik, og så var der lyd............

Ja, det gik jeg også ud fra når der fulgte højttalerledning med skærmen, min pointe var blot at hvis du have separate høttalere (i forvejen) var der ingen grund til at tilslutte dem til skærmen - skærmhøjttalere er sjældent i samme kvalitet som saparate højttalere - og ja, Avatar-filmen er i fremragende kvalitet (Blu-Ray).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#12
http://www.youtube.com/watch?v=YXrU1GFqYEU

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Den her bliver jeg aldrig færdig med. Jeg elsker den rødskæggedes temperament og energi [Big Grin]Selve opløsningen er ikke noget specielt. God fornøjelse.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)