Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
billig optik med kliktårn
#1
hej jeg skal have fundet en kikkert med kliktårn til min 22 mag. og det skal være i den billige ende af skalaen for det er ikke særlig tit den kommer ud af skabet. men måske jeg kunne få den lidt mere brugt hvis jeg havde en kikkert med kliktårne jeg kunne lege lidt med. forslag modtages med glæde hilsen trier.
Svar
#2
Jeg følger nøje, de råd, du bliver givet......er i samme situation, lige om lidt............

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#3
Jeg købte en BSA 8-32 x 44 hos Rex, den har været på 2 forskellige jagtrifler og sidder nu og gør gavn på min 22lr.

Den er klikfast, men hvor længe ved jeg ikke ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Her er også lidt af det hele til overkommelige priser. http://sie-hunting.com/produkter/74-sigtekikkerter/

Mvh Skotten

Hunt whit passion not of greediness.


Svar
#5
Kan kun varmt anbefale Optisan, har selv to og det virker rigtig fint.
Kik evt. her.

http://www.huntinglife.net/default.asp

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#6
Tjeke ude...Weaver klassic series...i 4x16x42 eller 6x24x42 [^]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#7
hej jeg har set lidt på den optisan jeg vil jo gerne have en med stor forstørelse men jeg tror den der hedder 6-24x56 kommer til at se lidt volsom ud på den lille riffel.men måske den BSA 8-32x44 er en mulighed. jeg kan ikke lige finde den nogle steder det var jo sjovt nok lige at se den.
Svar
#8
hej igen jeg fandt den lige den BSA 8-32x44 på opticswarehouse.com til 153,95 pund så måske man skulle prøve at impotere selv.
Svar
#9
En BSA er en billig en optik - men man kan se klart i den. på Min Otterup sidder en BSA 8-32 X?
Og den reagerer på klik i modsætning til en tilsvarende Barska som jeg testede.
Kryset står fint klart også... ikke noget med, at det er uldent..

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#10
jamen det lyder til jeg hellere må prøve at få en BSA på ryggen af min 22mag.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by trier

jamen det lyder til jeg hellere må prøve at få en BSA på ryggen af min 22mag.


good luck
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#12
hej igen så kom min nye bsa 8-32x44 fra opcticswarehouse ind af døren i dag. og den sider selvfølgelig allerede på min 22 mag. jeg glæder mig til at få den testet. det er ikke helt samme optik som min S&B men man får jo hvad man betaler for. jeg fik også lige en bsa bore sight med den virker til at være ok.og et ræve lokke kald så nu er jeg klar til resten af januar.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)