Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF nørder 600m skydning 2010
#41
Også gerne et par af Kalles Skydepølser til mig[Big Grin]

Mvh Lars
Mvh Lars
Svar
#42
Med største beklagelse kommer jeg til at melde fra [Sad]. Jeg får svært ved at få grejet i orden til det, og det er lidt for dyrt at køre alene [B)].
Kan I have en fantastisk dag.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#43
Synd for dig Ujensen.
Havde det været idag så skulle vi ligge i høj solskin på 10-15 cm sne... håber på vindstille til den 21. marts uanset sne ikke sne...

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#44
Ujensen

Den enes død den andens ....

Nu var det vel ikke den kolde pils der væltede budgettet, for så kan jeg da vente[Big Grin]

308 komp du er inde i varmen

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#45
Jeg er med på grill.
Hvad med noget "køre sammen" fra Århus?
vh. Morten
Svar
#46
thorbjørn og undertegnede vil også gerne på pølseholdet....[:p][Big Grin]

mvh støver.
Svar
#47
Jeg er også med på en pølse eller to.
Glæder mig, også til skydningen.

Svar
#48
Jeg er også med på nogle grill pølser, nogle der kører fra eller gennem Aalborg? Så vil jeg gerne nasse mig med [Smile]

Mvh. Loft
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Ujensen

Den enes død den andens ....

Nu var det vel ikke den kolde pils der væltede budgettet, for så kan jeg da vente[Big Grin]



Den koled pils kunne jeg nog have fundet plads til i budgettet, og formentlig også turen hvis resten havde været på plads.
Jeg har desværre ikke været på skydebanen de sidste 4-5 måneder da min lokale bane har vinterlukket. Desuden har jeg aldrig fået min nye S & L til at skyde tilfredsstillende. Pisse ærgerligt, da den blev indkøbt til jagtfeltskydning. Der er bare ikke så meget ved at skyde på 600 meter med en riffel der spreder 5 cm på 100 m [B)]. Nu er jeg så oven i købet kommet til at købe en ny kikkert til den, så der er mere der skal passes til inden der er styr på stumperne.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#50
Citat:quote:

Desuden har jeg aldrig fået min nye S & L til at skyde tilfredsstillende. Pisse ærgerligt, da den blev indkøbt til jagtfeltskydning. Der er bare ikke så meget ved at skyde på 600 meter med en riffel der spreder 5 cm på 100 m .


Der er hjælp at hente her[Big Grin], så dur det bare.

http://www.netnatur.dk/jagtmarked/detail.php?id=8728

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#51
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Citat:quote:

Desuden har jeg aldrig fået min nye S & L til at skyde tilfredsstillende. Pisse ærgerligt, da den blev indkøbt til jagtfeltskydning. Der er bare ikke så meget ved at skyde på 600 meter med en riffel der spreder 5 cm på 100 m .


Der er hjælp at hente her[Big Grin], så dur det bare.

http://www.netnatur.dk/jagtmarked/detail.php?id=8728



Den var faktisk med i opløbet da jeg valgte riffel, dog i spejlvendt udgave. Nu er det lige før jeg ærger mig over at det ikke blev den [}Smile].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#52
Punkt 1: (Det vigtigste[8D]) Jeg er også med på et par frankfurtere fra grillen! Skal jeg selv tage pøllerne med?

Punkt 2: Jeg kører fra århus-egnen (18 klik nord-nordøst for.) TIDLIGT om morgenen[Big Grin] Jeg har plads til 1 måske 2 passagerer..
(Der skal jo også være plads til de lange skydere[:p])

Send evt. PM hvis nogen er interesseret i at køre med.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#53
Praktisk spørgsmål

Hvor mange rifler kan man tillade sig at tro man kan kontrollere.

Jeg ved godt det primært er turen frem og tilbage til skiverne, der tager tiden, men det vil vel ikke være rimeligt, at jeg skyder med riffel nummer 3 og, der så står 19 andre med hænderne i lommerne venter ?

Forstå mig ret jeg skyder gerne med 3 rifler(hvis det er gængs), men hvad er rimeligt ?

Jeg var ikke med sidste år så jeg ved ikke hvordan i gjorde der.

Jeg har fået lavet en skive med 6 mål på.
De hurtige har gættet, at det svarer til de forskellige standpladser.

Målet er overordnet en rund gul cirkel på størrelse med en drenge håndbold(det svarer til det felt, der skal kunne rammes for at give forsvarligt skud). Denne cirkel er gennemgående og fortæller ret klart hvornår man ikke skal længere væk i den brugte skydestilling.
Centrum er en sort plet, der vokser hele tiden så den konstant svarer til ½ moa + kuglediameter. Så holdes skuddet i det sorte uden at bryde kanten er gruppen ½ moa eller mindre.

Skulle der være nogen der ikke har eget skivemateriale tager jeg en bunke med.

VH Søren

PS Tonny kan du se skillingerne på kontoen ?

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#54
Er I nu sikre på, at skydningen ikke falder sammen med et besøg hos svigerfamilien, forårsrengøringen eller andet, I ikke kan melde afbud til.

Jeg er nemlig næste mand på ventelisten...

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#55
Helt sikker det gør det ikke [Wink]

Men hvis du nu virkelig er så ked af det, så tag dog for pokker min plads [^]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#56
Citat:quote:

Originally posted by Ex Cop

Helt sikker det gør det ikke [Wink]

Men hvis du nu virkelig er så ked af det, så tag dog for pokker min plads [^]

Mvh. AB



Seriøst?

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#57
Dravis: læs og forstå - nå okay - nej du skal ikke selv, som der står på side 2 i tråden har jeg pølser og tilbehør med[8D].

Tonny: hvis der bliver plads til Lars M.L. skal jeg have det at vide i god tid - har serveret pølser for ham før - det kræver et seriøst indkøb.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#58
Nu er der kun 3 mand på venteliste og fordi skattefar har gjort mig i et for årstiden usædvanligt godt humør, har jeg besluttet mig for at lukke de 3 sidste ind i varmen hvis de stadigvæk er interesseret.
Skriv til mig på PM og giv tilsagn, så får i et kontonummer til indbetalingen.
Alle andre har betalt og er registreret. Vi ses i Ulfborg.
@308 komp. 3 rifler er nok i overkanten, også for din egen skyld. De fleste koncentrerer sig om en riffel, husk du skal flytte dig meget og tit.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#59
Jeg er også med på Grill [:p]

Jeg starter Iltempo Gigande op fra Thisted så hvis der er nogen på ruten som skal have et lift, kan det sagtens lade sig gøre [Smile]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#60
Citat:quote:

Originally posted by Tonny
@308 komp. 3 rifler er nok i overkanten, også for din egen skyld. De fleste koncentrerer sig om en riffel, husk du skal flytte dig meget og tit.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



Så tager jeg 2 med

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)