Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er det bare mig...
#1
Eller har skribenten til artiklen fra det nye jæger "som manna fra himlen" virkeligt skrevet dette.

Citerer: Og det helt store clou kom da Sten med sin halvautomat, der LOVLIGT kan rumme 3 patroner, triblerer(eller hvad det nu hedder) citat slut.

Er det blevet lovligt med 3 bønner i kammeret? for så ærgrere jeg mig da lidt at jeg har ofret tid på at lave magasinet om på min Baikal MP 153 så det kun kan rumme en patron [xx(]

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#2
Artiklen handler om en jagt i Sverige..... Mon ikke vi har forklaringen her. Iøvrigt tror jeg at han kun har een bønne i kammeret,og to i magasinet[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
I sverige er det lovligt med 3 patroner i halvautomater,

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Artiklen handler om en jagt i Sverige..... Mon ikke vi har forklaringen her. Iøvrigt tror jeg at han kun har een bønne i kammeret,og to i magasinet[Wink]

Hilsen Ulrik



Aha... så gir det mening [Wink] jeg skulle nok ha læst hele artiklen alligevel [:I]

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by mosse6

Er det blevet lovligt med 3 bønner i kammeret?

Måske er det lovligt men det er næppe ønskværdigt.............een i kammeret, resten i magasinet er at foretrække (undskyld) [Wink]

Reglerne i Sverige siger 5 i magasinet og een i kammeret, altså seks ialt.

Iøvrigt er det danske politis tolkning af reglerne ikke helt stuerene; dansk politi siger som bekendt een i kammeret og een i magasinet...................nogen gange!!!!! Hvis man kigger på blanketten som udfyldes når man vil tilføje våben i våbenpasset, opererer man med 3 patroner.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#6
Tag skridtet fuldt ud!!!! 9 i magasinet og 1 i kammeret i 12/76. ( benelli super black eagle II, med extention) det duer
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by hubbi

Tag skridtet fuldt ud!!!! 9 i magasinet og 1 i kammeret i 12/76. ( benelli super black eagle II, med extention) det duer



Og når man så er igang, kan man jo lige så godt øge max skudafstanden til 50-60 meter, anvende blyhagl, gi' fanden i solens op- og nedgangstidspunkter og fortsætte med alle da andre intelligente forslag, som gør livet urimeligt meget lettere for destruktive jagtkritiske røster (ingen nævnt!)[xx(]

/bundgaard
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by hubbi

Tag skridtet fuldt ud!!!! 9 i magasinet og 1 i kammeret i 12/76. ( benelli super black eagle II, med extention) det duer


Det er der da ingen der forhindre dig i, du må bare ikke bruge den til jagt, og så kan du tidligst købe geværet når du fylder 16 (med forældretilladelse og jagttegn).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#9
Godt sagt bundgaard,hvis man ikke kan ramme med to skud kan man sandsynligvis slet ikke med tre eller flere[}Smile]
MVH
LØVIG
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by løvig

Godt sagt bundgaard,hvis man ikke kan ramme med to skud kan man sandsynligvis slet ikke med tre eller flere[}Smile]
MVH
LØVIG



LØVIG...Det er kaldt....spray and pray in full auto..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)