Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem med S & L 97 DL
#1
Hej

Jeg er løbet i lidt problemer her i veekenden med min S & L 97 DL kaliber 9.3 x 62[Sad] Jeg har lige købt noget færdigladet ammonition af mærket Leader med 18.5 g kugler og en totallængde på 83.5 mm. kuglen ligner Lapua mega en hel del. Nå men problemet er at jeg ikke kan repetere patronerne i kammeret fra magasinet, det er lige som om at patronen ikke styrer ordenligt ind i kammeret pga. den runde kugle. Og at patronerne får en alt for stejl vinkel ind i kammeret. Har før brugt norma 15 gram jagtmatch uden problemer. Jeg har de samme magasiner til både 6.5 x 55 og 9.3 x 62 kan det have nogen betydning??? Er der en Ignorant eller en anden det ved noget vil jeg blive glad for et svar

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#2
Jeg havde et lignende problem med min 6,5 X 55 og 35Whelen med rundnæsede kugler i samme magasin.

En mindre justering af forkanten af læberne i magasinet skulle der til. Nu kører det bare som kanin i hul[Smile][8D]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Jeg undrer mig lidt over at ignoranten ikke her reageret på mit indlæg men han ved måske ikke så meget om S & L som M@x[Big Grin]

Du M@x kunne jeg måske fedte lidt for dig og få dig til at hjælpe med at justere mine læber...Altså dem på magasinerne

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#4
Hej Sako

Det var vel også relevant at du henvendte dig til den der har solgt dig riflen (Forhandleren) eller ringede til S&L for at hører om de kunne hjælpe, inden du brokker dig over medlemmer her i forummet[Big Grin].

Claus the Dane

[IMG] http://www.jagt.net/Weatherby/images/deer.gif [/IMG]
Svar
#5
Jeg har haft samme problem med min Sako Finnbear 30.06.
Men da jeg er af den dovne type, så løste jeg det ved at
skifte kugle til Hornady SST, i stedet for at 'file' i riflen.[Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#6
det er også ret normalt for mig: min browning .375 repeterer klart bedre med hornadys 270 gr sp end 300 gr rn
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
Hej Sako
Har du prøvet at snakke med producenten[?], jeg vil gætte på at hvis du letter din doven r*v og får dem til at kikke på det bliver det justeret UB.
Forudsætningen er at du ikke har haft andre til at vride i dine læber[Wink]
Du kan evt sende en PM (nej ikke det konen lider af hver måned[Wink])

jbn
Svar
#8
[quote]Originally posted by Sako

Jeg undrer mig lidt over at ignoranten ikke her reageret på mit indlæg men han ved måske ikke så meget om S & L som M@x[Big Grin]

Hej Claus the Dane

Jeg brokker mig bestemt ikke over medlemmerne her i forumet, hvis du forstod det sådan beklager jeg. Det var mere ment som en opfordring til Ignorant for et svar. Derfor var der også en stor smilie efter min tekst. Men jeg kunne jo have sendt ham en PM som det første.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)