Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kroatien 2010
#21
Godt spørgsmål - min favorit er Barnes TSX, for den virker bare helt suverænt. Imidlertid blev det en lidt rodet affære, fordi der var så frýgtelig tæt i underskoven, ville jeg bruge den tungeste kugle i første såt - imidlertid tog jeg fejl kugle, og endte op med at skyde sjakalen med en Hornady 300 gr. HP - der egentlig er min træningspatron.

I næste situation havde jeg favoritten forrest, og skød en 80 kg. gris med TSX´en - smukt smukt arbejde og lige i 10´eren.

Jeg havde naturligvis genladet, og nr. 2 er en Speer Hot Cor. Da jeg har 6 bønner i, er der ingen grund til unødig larm på posten, men jeg skulle jo have skiftet til TSX´en.

Da keileren kom blev den så skudt med den Speer, der var i kammeret -
den borede et fint hul, men havde slet ikke den samme sårkanal som TSX´en, og selv om der var meget blod, er der ingen sammenligning med Barnes TSX.

Grunden til mit spareprogram var, at jeg kun havde 5 TSX på lager, så jeg ville spare dem til 1. skuddet, i hver runde - men sådan er det jo med planer, der kan gå ged i dem, når musikken spiller [Wink]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#22
De har da også grise i Afrika

Klik på billedet for at gøre det større !!

http://www.facebook.com/album.php?aid=-3...825193b548

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#23
Flotte trofæer, tillykke med dem.

Lars
Svar
#24
Hej AB

Kan vi ikke lige få nogle flere detaljer om oplevelserne?

[Image: 19468_104312579595188_100000493386187_11...9038_s.jpg]

Der må være nok at berette om [:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)