Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canada : Pænt stor ulv
#1
Måske ny rekord

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Jeg tror gerne på det.

Jeg ved, at i Bosnien er der skudt ulve på over 90 kg i fortiden.

Ordentlig dyr, men det er sjældent.30-40 kg er noget mere almindeligt.

Hvad siger du AB (Vuk), det var ikke sjovt at møde sådan par stykker denne aften.[Smile]

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#3
De billeder ser vildt photoshop'ede ud, gør de ikke?

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#4
Jeg tror egentlig visheden om størrelsen, er ligegyldig, når man ved at der er over 5, og der er sort nat. [Wink]

Den der ville jeg blive bange for, i fuld dagslys, selv om den var helt alene.

Det er jo et monster [:0]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#5
Fy for satan et ordenligt svin. Tror faktisk det er ægte nok billede, har en bekendt i canada som har billeder af sin største som var på 70 kilo. Det skulle ikke undre mig om de kan nå 90.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#6
En ting er at de kan veje 90 kg, men de billeder ligner nogle jeg har set med grise, som var manipulerede. Prøv at se baggrund kontra ulv/mand. Der er en ret tydelig kant.

C
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#7
Spændende praktikanter på min skole [Smile] En af vores studerende har lige fået tilsendt billeder af ulven fra Canada. Han har lovet at sende dem til mig.
En af vore unge (og smukke [:I]) studerende har skudt bøffel [Big Grin] Hun har haft børne og ungdomsår i Afrika. I den forbindelse var der en Morfar, der mente, at børnene skulle lære at færdes og jage i bushen, hvilket åbenbart også indebar et studie i våben og betjening af samme. Hun har skudt dyr og der i blandt en bøffel. Jeg vil se, om jeg kan få en audiens, inden de studerende forlader os igen [Big Grin]
Walnut
Svar
#8
Jeg synes nu osse det ser noget 'photoshoppet' ud. Se blot paa halens venstre side, man kan se grasset bagved som er fosogt at blive fjernet. Jeg har selv set en ulv der var paa 58 kg, og den var daleme stor, men der er meget faa rapporter om ulve der angriber mennesker.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#9
Jeg prøvede at "google" på " big wolf shot in Canada". Monsterulven er genstand for en del drøftelser på den anden side af Atlanten!
Walnut
Svar
#10
Aner ikke noget om hvor store ulve kan blive på den anden side af dammen. Men de billeder af ulve der er linket til-ser meget meget uægte ud.....[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Den skulle være god nok. (Første post fra Juni 2009)
http://www.outdoorsmenforum.ca/showthread.php?t=34797

Her er link til Outfitterens galleri
http://grimsmonstermix.com/gallery.htm

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#12
Om billedet er ægte ved jeg ikke men hvis den vejer 90 kg, er den dælme skræmmende. Jeg har lige vaccineret en sct. bernhard på 92 kg og den var STOR.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

De billeder ser vildt photoshop'ede ud, gør de ikke?


Der er en meget tydelig redigeringskan på hårene derudover er det godt gået af en gut på, skal vi gætte på 75 kg, kan løfte 90 kg mens han står på eet ben.
[Image: World_record_Wolf_besk_s.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#14
Det er vel som med Thor som ikke engang når han stod på tæer kunne løfte en kat. Katten løftede kun den ene pote...
Mvh.

Yeti
Svar
#15
Jeg kan godt se, at jeg måske var lidt hurtig ude med en eet-bens-kommentar - ved nærmere eftersyn kan han faktisk godt være midt i et løft og han derfor kun støtter på der foreste af højre fod. Det ændre dog ikke ved at billedet er manipuleret - "udskæringsstregen" imellem jægerens kind og ulvens pels er så tydelig, at der ikke er tvivl i mit sind om at der er foretaget billedmanipulering.

Ikke at det betyder noget for ægtheden af billedet, men ulven er gået i (delvis) rigor mortis da billederne er taget; læg mærke til den underlige benstilling på forbenene.

Jeg er ikke i tvivl om at ulven er stor - det ses tydeligt at der er noget galt med homogeniteten i kropsbygningen hviket jeg syntes at der ofte er med kæmpeeksemplarer (her må Lasse så korrigere mig hvis jeg er helt galt på den).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)