Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Namibia : Stop for Leopard og Gepard i 2010
#1
1 år mere

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Synes kun det er godt.. Hvorfor skyde disse flotte dyr? Smile

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Boldsen

Synes kun det er godt.. Hvorfor skyde disse flotte dyr? Smile

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55



Det gøres fordi at man har problemer med at de tager kvæg og får, det er de samme problemer som man f. eks har med ulve i Sverige,[Sad] ved jagt tjener farmerne så lidt ind på det, som de mister på kvæghold.

Det er et prægtigt dyr at se i naturen, men jeg må indrømme at begge står højt på min ønskeseddel.[8D][:p]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
HAr en kammerat der også lige har været i SA et sted. Han nedlagde en morgen hurtigt et dyr og stalkeren spurgte om han ville med ud og kigge efter nogle geparder/leoparder som var komet ind i et størrerhegn. Selvfølgelig vill han med ud og se efter dem. Der var 3 ungdyr.

Efter en times vandring i hegnet finder de så de 3 dyr som stalkeren og flere har prøvet at nedlægge i et længere stykke tid. Min kammerat får lov til at skyde dyret længst til venstre, hvor stalkeren derefter ville skyde dyret i midten lige efter, og så skulle min kammerat være klar til at tage den længst til højre.

Min kammerat nedlægger sit dyr perfekt og stalkern tager hurtigt hans dyr. Og deefter repitere han med lynets hast og skyder den længst til højre inden min kammerat overhovedet nåede at skyde efter den [Big Grin]

Skal siges, at dyrene SKULLE nedægges. Og desuden betalte han ingenting for at få denne oplevelse. Så han var godt tilfreds. - og det samme var stalkeren!

Der er en vis prestige i, at nedlægge et så smukt dyr. Men det må ærlig indrømme, at den slags jagt kommer eg nok aldrig på. Hvis det bliver til noget, så bliver det kun én enkel [Wink]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)