Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bedste køb?
#21
Hej Leif.
Du skriver at du gerne vil have en bedre riffel, end din CG. Efter min ringe mening, får du blot nyere og mere moderne rifler i de to omtalte, ikke bedre!
...- skyder selv med gammel 6,5'er... Kom lige til at tænke på at for de omtalte 5-6000 kr kan du få den pibet om, sidesikring, og et pænt skæfte....

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#22
Tak for alle de gode input, var igår ude og se på en riffel som var sat til salg her på siden, og jeg må sige jeg var solgt på stedet så jeg er nu den lykkelige ejer af en Miruko M- Bolt i cal. 30.06

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#23
Har aldrig hort om, endsige set en Miruko riffel. Kan du ikke vise et billede.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#24
http://www.saddleryandgunroom.co.uk/Gunr...Miroku.htm

Hilsen BB.

Hellere et skud for lidt, end et skud for meget...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#25
Jeg har selv en Tikka 695 i 6,5x55mm, den skyder snildt inden for en femkrone på 100 meter. Den er yderst behagelig at skyde med og ligger godt i skulderen.
Ydermere er det en smuk riffel, som jeg er super tilfreds med. KØB KØB KØB [Smile]

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#26
Hej .

M-bolt er identisk med en Browning A-bolt , nogle havde et lidt anderledes skæfte (de blev solgt for ca. en tusse mindre end med Browning stempel), de kommer fra samme fabrik !

Luffe du kommer ikke til at fortryde dit køb , jeg har to A-bolt rifler [Wink] . Hilsen A-bolt
Svar
#27
Hej Luffe.
Tillykke med den nye riffel,kender ikke lige den model,men har selv haft en Browning eurobolt,jeg fortryder stadig jeg solgte den[Sad]
MVH
LØVIG
Svar
#28
Min Miruko er rustfri med syntetsskæfte som jeg syntes er af god kvalitet. Den tidligere ejer har fået aftrækket poleret så det går rigtigt fint af andre gode ting er der sikringen på kolbehalsen og låsens åbningsvinkel på 60 grader

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#29
Hej Leif.

Tillykke med din M-Bolt, er sikker på du nok skal blive glad for den.[Smile]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#30
Tak skal du have Hansen og tak for vores lille snak i telefonen i Søndags altid rart at tale med folk der ved hvad de taler om

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#31
Til prisen, ubetinget en Tikka!

Deres aftræk er bare lysår bedre end remingtons.

Har skudt med Tikka under ekstreme situationer og med over 10 forskellige af dem. Har aldrig nogensinde fået ødelagt noget af det slemme slemme kompositmateriale.

OG deres gamle kompositskæfter er langt bedre end f.eks Remington.

Endvidere er Tikka kendt for at være noget af det bedste "out of the box precision for the doe"[Wink]

Remington er også ok men i min optik får man noget man skal stå på hovedet i ala Harley. Nok om det, men det er ikke det trådstarter søger[Wink]

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by GT

Deres aftræk er bare lysår bedre end remingtons.

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!



Må 100% tilslutte mig GT. Stod engang selv overfor selv samme valg. Og kom frem til at Rem700 er en OK Mutjaffa skyder. D.v.s du kan få alt i ekstra udstyr og bling bling til dem. Så er man til gear og lir så gå for 700éren. Ellers så lyt til GT´s råd[Wink]

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)