Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Accuracy International
#21
AI Skæftet er er rigtigt fint skæfte og du får som Kelle siger, et magasinblik med i købet hvilket uomtvisteligt ER billigere end andre løsninger. Men skæftet er specielt udviklet til en anden type skydning end jagt og det er derfor, logisk nok, ikke så "håndterbart" som et slankere jagt/sportsskæfte.

Har også McMillan skæfter på lager, når vi nu skal reklamere.....

Også M40A1....

som nok er mere ideelt til en blanding af jagt/bane end de egentligt prone skæfter fra McM (f.eks A3, A4 og A5).

Ved A3, A4 og A5 er der virkeligt tale om et clumsy pistol greb som ingenlunde er lige så ergonomsisk udformet som AI´en.

Det du skal afgøre med dig selv er om du vil ende op med en potientielt svine tung riffel[B)]

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#22
nu har jeg bestilt, og hvis jeg er hældig så kommer det idag, et mcmillan skæfte model a5 adj i dessert camo.... altid rart at kunne gemme sig i sandkassen Smile jeg er en ret stor gut som vejer på den anden side af 120kg og har derfor ikke det store problem med at riflen blir tung... skulle jo osse hjælpe på rekyl osv... og hvis jeg ikke kan slæbe det hele er det jo bare at tabe et par kg, og så slæåer men igen på mindre...
og ang pistol greb så syntes jeg klart mcmillan føltes mere "naturligt" at få i hånden end ac skæftet... men heldigvis så er sådan noget jo smag og behag...

vh gert

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#23
Tillykke

Du bliver meget tilfreds.

Jeg er selv ganske tilfreds med kombinationen af rem 700 og mcmillan.

Jeg er dog heller ikke i tvivl om at M40 varianten er mest praktisk når man forlader skydebanen og går på jagt.
men skal du kaste skuddene afsted er det jo af mindre betydning.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)