Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remington 700
#1
nu er jeg jo efter hånden blevet en lille smule klogere og er kommet frem til en riffel som meget sikkert går hen og bliver mit første køb... (helt sikkert ikke det sidste ) og der blir med tiden skiftet skæfte, og det er faktisk en af grundende til jeg har valgt den model, den er med fornuftigt løb i 26" i kaliber 308... har set den til 8000 vejludsalgs pris. tror i ikke det er meget fornuftigt...
/www.remington.com/products/firearms/centerfire/model-700/model-700-vls.aspx

vh gert

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#2
Når du vil skifte skæfte på den viste model siger du lige til - total lækkert skæfte.
Hvis du på forhånd ved du vil skifte, tror jeg der findes andre (billigere) 700 modeller - på den viste model betaler du forholdsvis meget for det laminerede skæfte.
Hvor fornuftigt et 26" løb til netop .308 er, kan diskuteres, .308 er velegnet i korte (20") løb.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Du skulle tage og besøge Hattings hjemmeside engang. Han har lavet nogle ret fede remington custum rifler.
ahlarsen
Svar
#4
Ahh Claus det vil jeg ikke give dig helt ret i. Jo kortere løb, jo lavere udgangshastighed. En 308'er kommer som oftest med en 24" pibe, det er så rigtigt at en LTR kommer med 20" pibe... Til jagt har det vist ikke den store betydning, ud over at en 20" selvfølgelig er mere handy :-)

godt valg i øvrigt, remmington 700 systemet er bare fedt :-)

kelle
Svar
#5
Hvorfor ville du overhovedet selv i den storste brandert overveje at skifte skafte paa den???
Har selv en, og den vakker opsigt overalt hvor jeg tager den, frem for et eller andet monotont plast/syntetisk skafte. Det ville vare rent harvark.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#6
Det viste skæfte er helt klart "et valg af skæfte" og ikke et fravalg [:p] Umiddelbart ser det også ud som om, det har en fornuftig højde i forhold til den kommende sigtelinie igennem en kikkert.
Walnut
Svar
#7
jamen riflen skal da ligene dem på film... Wink nej vede jo heller ikke endnu om den skal skiftes, men måske... men vi kan godt blive enige om det er fed riffel så??
claus pedersen det er faktisk den billigste jeg har kunne finde men varmint løb på i den kaliber, så tror faktisk ikke skæfter er så dyrt.... men ved det ikke.

gert dybdal

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)