Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildtkamera. Godt og billigt
#1
Nu er tiden ved at være der.
Jeg vil simpelthen se de krondyr der går på vores område.
Er dog stød på dem en gang imellem. Men her i sneen, kan jeg se, at de har ligget hist og pist. Talte to dage på en uge 25-30 sæder. Vel og mærket hver gang og på to forskellige steder. + de sætter deres tydelige spor på de små træer og odertønderne som får en ordentlig flyvetur. [Smile]

Men! Har jeg forstået det hele rigtigt? Når jeg sætter vildtkamera op, så SKAL jeg skilte med det? Skal der tilladelse til når det er privat grund?

Og hvilket vildtkamera ville i anbefale som er godt i test men som jeg sammentidig ikke skal betale spisen af en jet-jager for? [Wink]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55

Flyttet af Kima
Mvh.
Boldsen
Svar
#2
Hej, ja det er jo bare med at smide et kamera op!
Jeg har aldrig hørt noget om at man skal skilte med man har kamera på privat grund. (Jeg går ud fra vi er i Danmark)

Vi har sådan et kamera her siddene http://www.jagtmarked.dk/product.asp?product=629
Og det er vi ret tilfredse med, det tager fine nattebilleder og faktisk også ret gode filmklip.
Du kan sagtens få bedre kameraer, men til prisen er det ganske udmærket.
Og så kører det på SD kort, dem får man jo smidt i nakken [Smile]

Ps. jeg regner med du deler billederne hvis du fanger noget. hehe

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Mhansen

Hej, ja det er jo bare med at smide et kamera op!
Jeg har aldrig hørt noget om at man skal skilte med man har kamera på privat grund. (Jeg går ud fra vi er i Danmark)



jo vi er i danmark. men hvis du filmer / tager billeder på stier eller veje i skove på over 5 hektar SKAL du skilte med det da disse er offenligt tilgengelige [V]

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
260REM, ok, den var ny for mig Smile

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#5
Er det ikke kun hvis du filmer på, eller i nærheden af sti og vej som paserer gennem skoven[?]i Danmark vel at bemærke, sådan mener jeg at der stod på nettet efter retsagen i Sverige

Per T Nielsen

Ruger # 1
one shot - one kill
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)