Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Access denied
#1
Er der andre end mig der jævnligt oplever at der står Access denied, når man vil tjekke denne side?

Problemet opstår med ujævne mellemrum, for så at forsvinde igen i løbet af et par døgn!

Har vi evt. en webmaster der kan klare problemet?

Der hvor kun politiet har våben, dér har man også en politistat!

Citat: Claire Wolf
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#2
Det er noget moderatorgruppen tester på udvalgte brugere.

Vi har et filter der udelukker mærkelige navne og opgaven gik ud på at se hvor længe du var om at reagere...[Big Grin][Big Grin][Wink]

Nej, helt alvorligt. Det er ikke noget vi har hørt før, så hvis der er andre der oplever samme fejl, så kom med en melding. Gerne i denne tråd.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Jeg bliver altid lukket ind i varmen.....[Smile] Aldrig noget "brok"[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Har aldrig oplevet problemet.

/Jørgen
Svar
#5
Oplever problemet hvergang når der skal logges på fra Kina, men mon ikke det er den Kinesiske cencur [V][V]

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.
Nu også med 45/70.
[Image: 123132-1.jpg]

Hilsen  Jan.
Nu med Ruhår
Nu også med 45/70.

Nu også med Bowtech Genaral 70#


Hilsen  Jan.
Svar
#6
Har oplevet problemet i Tjekkiet at jeg ikke kan få lov at komme ind, og tjekker da lige på mandag om jeg kan få lov at komme på fra Norge. Og sverige ugen efter.

Nu med:

Remington 700 LTR .223 Rem S&B Zenith 3-12x50 FD7
CG 3000 30.06 Zeiss Diavari 3-12x56
Winchester Supergrade 12/30.06 BBF
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
Jamen, faktisk var det galt igen i går! Og det er som sagt et jævnligt tilbagevendende problem!

Der hvor kun politiet har våben, dér har man også en politistat!

Citat: Claire Wolf
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#8
Jamen, nu har det lige været galt igen i flere dage!

Når jeg vil ind på siden står der blot access denied!
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#9
Helautoamten skrev også til mig i går, at han i perioder bliver nægtet adgang....
jeg havde ikke nogen problemer på samme tidspunkt..
Kan det være noget med den internetudbyder man har?

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#10
jep[Wink]

det var helt galt i går.(adgang nægtet)
og det sker vel 2 gange pr måned a ca 2-3 timers varighed.[xx(]

mvh
peter.
Svar
#11
Det er jeres koner der vil have jer til at lave noget andet end at sidde med næbbet mod skærmen.

Det er en service vi tilbyder de koner der gerne vil have en mulighed for at råbe jer op.....[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Nix, for jeg er ungkarl og det er lige sket igen-igen! Så den med konen må du længere ud på landet med!

Til gengæld er det dødirriterende!

Skal man virkelig gå over til NVF fordi teknikken her er ubrugelig? Det ville jo være forsmædeligt, for et gammelt medlem som mig!
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#13
Måske vores nye moderator, Ran, kan kigge på det. Han skulle være et geni til EDB

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#14
EDB-teknik - det har jeg folk til - aner ikke et klap om hvordan det fungerer. :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
Kom lige til at tænke på en standard brugerfejl, som ofte forekommer, når man ikke kan logge på et site.

Kan I Ved et tilfælde have kommet til at skrive et forkert password, samtidig med at "husk password" funktionen har været vinget af? Så husker Windows nemlig det forkerte password - og så vil I få en access denied melding.
Ellers lyder censur som et godt forslag ( I hvert fald i Kina og visse østeuropæiske lande ).

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#16
Så er det noget med at slette cookies og tømme cacheen og logge ind igen. Så skulle den have glemt gamle gemte passwords.

Tror jeg nok..........[8)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
Jeg oplevede desværre problemet i 5 uger i streg i Tyskland når jeg brugte T-mobile på hotellet. Der var ikke en eneste gang der blev åbnet for adgang. Jeg kunne til gengæld godt gå ind på http://www.riffeljagt.com og læse der. Men selve forumet var lukket land. Når jeg havde den selvsamme computer med på arbejdet dernede, var der aldrig problemer. Ikke at jeg da kunne finde på at kigge på private sider i arbejdstiden [Big Grin]
Jeg tror ærlig talt ikke, at det noget med login her på sitet, da sitet jo ikke kræver login som gæst.

Mvh.

Christian
Svar
#18
Min stationære vil ikke logge på, den slæbbare vil gerne ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#19
Det kan skyldes opsætning af jeres browser - specielt i dit tilfælde Clax, hvor du får to forskellige resultater på to forskellige maskiner.

Hvis dine browsere er indstillet forskelligt mht. sikkerhedsniveau og cookies etc... så kan det tænkes det er årsagen til at dine maskiner reagerer forskelligt.

@Skovfogedeleven: Selvom du kan komme uden login som gæst - så har det stadig betydning for din access til sitet, hvis din browser automatisk forsøger at logge på med et forkert password... så skal cachen slettes mv. som Max beskriver. :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#20
Når jeg ønsker at læse på dette herlige forum, har jeg en knap i panelet favoritter som jeg trykker på. Den bringer mig til http://www.riffeljagt.com/forum/code/default.asp hvor jeg så kan vælge at logge på som bruger, eller blot kigge som gæst. Vi er helt enige om, at hvis der kan være problemer med at logge på som bruger, så kan det være en god idé, at slette cookies og ryde cashen.

Det var dog ikke det problem jeg oplevede i Tyskland. Når jeg ønskede at besøge siden, kom der en hvid side op, og oppe i venstre hjørne stod der ”Access denied”. Der var ikke anden information. Jeg prøvede vel et sted mellem 75 og 100 gange, og der var ikke en eneste gang det lykkes mig. Jeg forsøgte også at google emner, i håb om at jeg kunne komme ind den vej. Intet hjalp, der var lukket land via T-Mobile, og den samme besked kom op hver gang. Når jeg havde computeren med på arbejde, var der aldrig problemer jeg ved dog ikke hvilken udbyder der blev brugt der. I min optik, var det som om at siden var blacklistet af T-Mobile. Jeg har aldrig oplevet problemet andre steder, og jeg har da efterhånden prøvet et par udbydere i ind- og udland.

Mvh.

Christian
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)