Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
midland
#1
Har en midland riffel den skyder godt og der er ikke noget problemer med den men dog syndes jeg bundstykket er noget løs "ikke" når den er lukket i men når den er trukket tilbag er det noget der kan gøres noget ved ? Ved godt det ikke er en dyr og fansi riffel men den har gjort det godt de 11 år jeg har haft den
Svar
#2
Det er lidt forskelligt hvor løse forskellige rifler er i bundstykket når de er tilbagetrukket. Har selv en Tikka som er meget løs når den er åben sammenlignet med min Voere Titan II så derimod går som smør. Men de er begge to præcise. Hvis den skal gå lidt mere stramt kan man måske sikkert lave en slags forring men jeg tror det bliver noget makværk. Hvis den skyder fint ville jeg ikke gøre noget ved den.[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#3
Den køre fint nok ikke noget der syndes bare det er træls den er så løs når den er trukket tilbage.må leve med det eller købe en anden Wink..Nogen god ideer til hvad man skal vælge som sagt det skal ikke koste en mindre formuge ?
Svar
#4
En Tikka går man aldrig galt i byen med, eller evt en S&L der kan man jo få en classic til omkring 7000,- det er kram. Men hvis det var mig ville jeg nok gå efter en brugt riffel af lidt bedre karakter, eks. sauer 80-90, voere titan, eller generalt bare noget tysk/østrisk det er altid kvalitet. [Big Grin]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#5
er ritig glad for mine remingtons syntes man får meget for pengene.
og får du lidt bygge feber engang findes der et hav af udbygninger og tilbehør

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#6
ja der er jo meget og kigge på af brugt har ikke noget imod og købe en brugt riffel hade os budt på en men hørt aldrig fra sælgren..dog ikke her på sidenWink
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)