Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
billig jagt Tyskland
#1
http://www.guenstiger-jagen.com
2 pladser fri uge 8 til nattejagt.
Kan ikke selv komme med denne gang men kanon fyr.
P.S. Har ingen økonomiske interesser i det
mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#2
halløj goe herre
er det Andreas ?

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Hallo hr Strom. Nej det er nogle gutter som har lejet 3000 ha i Brandenburg. De tar nogle gæster med hver gang de er afsted, for at få lidt økonomisk hjælp til vildtskaderne. De har intet at gøre med fam. Otto har jeg fået oplyst. De er alle tyskere.
Knæk og bræk

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#4
Hejsan,

Er Fam. Otto / Andreas gode nok eller bör man holde sig väk?

Mvh,
Tore
Svar
#5
Hej Toresode. De er flinke og jeg er aldrig blevet snydt. Der findes jægere der mener at de skal løbes over ende af vildt når de har betalt 1000 kr for en jagtdag med ophold. Og er de med i et konsortie herhjemme til 10000kr pr mand. Så har det været en god dag når de har set en hare på 500m afstand. Jeg har den holdning at man får nogenlunde hvad man betaler for. Og herhjemme kræver det mere end held, at skyde en keiler[8D]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#6
Hi Prethom,

Ok, no worries then.

Vi har nemlig väret hos Andreas for nogle år siden, og det var ikke overväldende hvad vi så. Det var et sted ret tät på den polske gränse, men husker ej sted navnet. Mest vildt så vi når vi körte hjem fra aften/nat pas - man skulle närmest kun köre 40kmt for ikke at påköre en masse råvildt - näste gang sku man måske montere "känguru beskytter" foran på bilen.[}Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)