Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Promillegrænse
#1
http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Fr...152806.htm

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
"- Nogle får virkelig en tår over tørsten og render rundt med skarpladte rifler"

Nej da - vi lader med løse skud [:o)]

Hader at tingene altid skal stilles på spidsen ved at bruge udtryk som 'skarpladt' eller 'revolver' i stedet for 'pistol' osv.

Derudover er jeg enig i at større mængder spiritus og jagt ikke passer sammen, og det ville være naturligt at bruge de til enhver tid gældende grænser for spirituskørsel til jagt.

Det er en gang vrøvl når DJ svarer at man så skulle rende rundt med et alkometer på jagt - det gør man jo (normalt) ikke når man skal køre bil, så det er naturligvis heller ikke nødvendigt på jagt.

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Må sige jeg er ganske enig i at en grænse ville være ok. Men om det hjælper på dem der ikke kan styre sig, tvivler jeg på. Mange dømte spritbilister kører jo også med sprit i blodet igen.

MvH
Morten
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#4
Man kan undre sig over, at man konstaterer at de pågældende er godt beduggede, og så går hjem uden at gøre en sk..
Det var ret nærliggende at ringe til onkel Blå, da man må formode at de pågældende skulle hjem på en eller anden måde.

Kan det måske tænkes at det er nogle af Rosenmunthes disciple[?][xx(]

Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Der er ingen ting i vejen med at tage en gammel dansk på en kold morgen, men det er ikke iorden, at en voksen mand springer rundt som en teenager. Det er jo tydeligt, når de er berusede, siger Gitte Jørgensen og bakkes op af Gitte Larsen:

- Jeg har oplevet at møde en flok jægere på ca. 20 stykker, hvoraf nogle af dem virkede ekstremt højrystede og lugtede kraftigt af alkohol.


En ulden historie og en total mangel på kold fakta[:o)][:o)][:o)]

Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
Så kom historien i Lorry.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)