Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eksperthjælp søges
#21
Citat:quote:

Jeg vil nu mene at Kima's udgave af "kvinden" på mange måder opfylder kravene til den perfekte kvinde,dog mener jeg at hun mangler en mund.For den helt perfekte kvinde er ca.110 cm.høj,har et helt fladt hoved,så man har et sted at stille sin øl,medens hun....ja hvordan skal jeg udtrykke mig,for ikke at blive censureret af moderator...betjener en med munden.....


Ja[:p]og så gør det ikke noget hvis hun er en døvstum nymfomanisk værtshusejer[^]

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

If you can`t eat,drink or fu.k it, shoot it.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

Jeg vil nu mene at Kima's udgave af "kvinden" på mange måder opfylder kravene til den perfekte kvinde,dog mener jeg at hun mangler en mund.For den helt perfekte kvinde er ca.110 cm.høj,har et helt fladt hoved,så man har et sted at stille sin øl,medens hun....ja hvordan skal jeg udtrykke mig,for ikke at blive censureret af moderator...betjener en med munden.....


Ja[:p]og så gør det ikke noget hvis hun er en døvstum nymfomanisk værtshusejer[^]

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

If you can`t eat,drink or fu.k it, shoot it.



Jeg må give mig...en mund er helt fin. Men er nu ikke helt sikker på, at hun skal være døv, for så kan hun jo ikke høre efter, når manden i huset udøser af sin livsvisdom[8D]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Denne her:

[Image: luskedyret.jpg]

Er det ikke en reklame for stavgangforeningen i Ballerup[?]

Den kunne også stamme fra fra Rex: "Hvis du ikke kan få dem store nok" ... Det må være et ordentligt kaliber med de kugler [Big Grin]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)