Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så sker der noget nyt på vildsvin fronten!
#4
Til den sag kan man sige, at det selvfølgelig er en usympatisk metode der lægges op til her...

Omvendt (og det er ikke fordi jeg er enig i metoden), så har Dansk Svineavl vel ikke noget at frygte, hvis de har rent mel i "produktions-"posen.
Godt nok er landbruget "venner" med jægerne i kraft af de udlejer deres jagt til os... men landbruget er også storsyndere, når det handler om nedpløjning af brak, udnyttelse af hver kvadratmeter til drift af monokulturer, sprøjtning, gødning og andet, som skader grundvand og begrænser natur og fauna . Så hvis landbruget skulle give lidt tilbage i form af at holde lav profil, hvad angår vildsvin, så har jeg det egentlig fint med det. Måske så jeg dog hellere, at man i stedet for at fremme svinenes indvandring forlangte øget braklægning, vildtstriber langs hegn og større sprøjtefri områder langs hegn og vandløb og andre foranstaltninger, som er til generel gavn for den eksisterende vildtbestand... hvis man nu skulle presse noget igennem i en forhandlingssituation.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Så sker der noget nyt på vildsvin fronten! - af ran - 20-02-2010, 03:51 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)