Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flugtskydningspatroner
#1
Nu kan vinteren vel heller ikke blive ved meget.Men inden det bliver rigtig forår og vi alle skal på skydebanerne og boldre os skal der jo skaffes nogen patroner.
Er der nogen der skal ud og lave stor indkøb som man kan koble sig på eller er der nogen der ved hvor man kan købe (på sjæland) til fornuftig pris også i mindre potioner Ca. 2500-3000 stk.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro
Knæk & bræk.
Peter Bregnebro

Svar
#2
flugtskydningspatroner er så hårdt pressede at du ikke kan hente noget væsentligt. i flere år er vi nogle kammerater der har delt en palle gyttorp. egentlig er der ikke noget at hente ( 1,07 mod 1,10 ) så det er vist mest pjat + at det er nemt bare at sætte en kasse i bilen i ny og næ.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Bregnebro

Nu kan vinteren vel heller ikke blive ved meget.Men inden det bliver rigtig forår og vi alle skal på skydebanerne og boldre os skal der jo skaffes nogen patroner.
Er der nogen der skal ud og lave stor indkøb som man kan koble sig på eller er der nogen der ved hvor man kan købe (på sjæland) til fornuftig pris også i mindre potioner Ca. 2500-3000 stk.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro



Hej Bregnebro

De billigste patroner ligger i år på omkring 88 øre + moms.
Hvis du kan få den presset ned på kr. 1,07 skal du være godt tilfreds.

Jeg undres dagligt over hvordan flugtskytter kan lave ballade over om en patron koster kr. 1,08 eller kr. 1,10. Hvis du for hver 500 patroner drikker en øl/vand mindre på banen, er pengene hentet igen.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#4
Nu har je gemmen noget indsamlet en hel del priser fra mange forskælige forhandler og der ligger prisen på 1,20 og vis man vil købe 25000 stk eller der over kan man komme ned på 1,15.
Men hvor kan i købe flugtskydningspatroner til mellem 1,07 og 1,10.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro
Knæk & bræk.
Peter Bregnebro

Svar
#5
Har lige set på de nye annoncer, at du kan købe 5000 patroner for 1,10/stk hos the gunroom.

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Hunters Universe sælger året rundt flugtskydningspatroner til Kr 1,- stk, uanset om du køber 25 eller 2500 stk.

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#7
Hunters Universe sælger året rundt flugtskydningspatroner til Kr 1,- stk, uanset om du køber 25 eller 2500 stk.

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha

Er du sikker på de gør det i år ? Hvilket mærke?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Hunters Universe Tager 1,20 lige som di andre i år og det er ligemeget om man skal have 25 eller 5000 Stk.
Det biligste sted jeg har kunne finde er Huntershuset i Ringsted de sælger dem for 1,10 ved min 3000 Stk.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro
Knæk & bræk.
Peter Bregnebro

Svar
#9
Gad vide hvad det ville koste at få ELEY til at fremstille nogen med VTF-logo.

Det kunne da være lidt blæret at møde op med forum-ammunition. =o)

Har selv spekuleret på at få lavet nogen - men kan se man skal bestille minimum 5.000 stk.

Der er dog mulighed for at vælge haglmateriale/-størrelse, forladning (filt/plast, plast med/uden buffer), hylstermateriale (plast/pap), kappelængde, vælge hastighed på ladningen - og få eget logo på patron og æske. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Bregnebro

Hunters Universe Tager 1,20 lige som di andre i år og det er ligemeget om man skal have 25 eller 5000 Stk.
Det biligste sted jeg har kunne finde er Huntershuset i Ringsted de sælger dem for 1,10 ved min 3000 Stk.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro



Hunters Universe tager i år kr. 1,15 for Kent club + Clever Mirage 24g.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Charlie-Bravo-Alpha

Hunters Universe sælger året rundt flugtskydningspatroner til Kr 1,- stk, uanset om du køber 25 eller 2500 stk.

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]



Det er vist flere år siden du har købt flugtskydningspatroner [Wink]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#12
Har I prøvet hos Lyngs Jagtvåben i Gilleleje, han plejer nu også at være meget fair med priserne!

http://www.lyngsjagtvaaben.dk

Jeg skyder lerduer på banen i Langstrup, og der giver vi normalt 30 kr. for en æske Gyttorp, hvis man så lige lægger lidt fortjeneste oveni til dem, ja så må det da give en helt fornuftig indkøbspris. Men selvfølgelig handler de også stort ind. De køber deres patroner hos Lyngs Jagtvåben.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#13
Hmm, til den pris 1.1kr/stk er det nästen lige för jeg er nöd til at köbe stål patroner i DK og tage med hjem til Finland...[:0]

Her fåes "kun" bly flugtskydnings patroner og de koster jävnt 35-40kr kassen[Sad!]

-Tore
Svar
#14
Tore - hvad betyder klammerne (") om dit kun? Tror ikke der er ret mange der er i tvivl om, at til flugtskydning (på alm. hold) er stålhagl bedre end bly.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
Læste lige i jæger at jaguargruppen i april sælger til 1,10

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#16
Posted - 02/04/2010 : 21:07:01
--------------------------------------------------------------------------------
Tore - hvad betyder klammerne (") om dit kun? Tror ikke der er ret mange der er i tvivl om, at til flugtskydning (på alm. hold) er stålhagl bedre end bly.

CP

Hej CP,

Klammerne betyder ikke andet end et stort "kun", for det er vitterligt ikke til at opdrive stål flugtskydnings patroner...endnu ihvertfald.

Der sälges stål patroner til jagt heroppe, da disse skal bruges ved jagt i våd områder eller på havet...og billige det er de heller ikke.

Skal til DK om 2 uger med bil, så skal nok have en forsyning med hjem[}Smile]
Svar
#17
Hej.

Så er det tid til at komme på skydebanen på ny.
Men lageret af patroner slap op i efteråret og skal der for ud og købe en ny " kasse ". Mem hvad er en fornuftig pris i år og vilke patroner er det i år der er gode.
Håber der også er nogen i år der er friske med et tips.

Knæk & bræk.
Peter Bregnebro
Knæk & bræk.
Peter Bregnebro

Svar
#18
Jeg giver 1,20 kr, uanset hvor jeg har købt dem i år..
Svar
#19
Jeg er klar over at denne diskussion er af en tidligere dato. Men er der nogen som kender til en ca. Stkpris hvisnu man køber 4 paller?

If you can´t eat It or f..k It - then kill It
Svar
#20
Jøsses maria! Sparer man 5 øre pr patron, så sparer man sølle 250 kr på 5000 patroner. Hvor mange bruger så mange patroner om året?
Jeg kommer aldrig over 500, hvilket vil give mig en besparelse på 50 kr hvis jeg køber et en stak patroner til 1,1 kr stykket fremfor det jeg kan købe på banen til 1,2 kr.. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med den halvtredser! Hvor mange har ikke købt haglvåben for over 10.000? Så er livet satme for kort til at vende og dreje hver 5 øre [xx(]
Bare min, ja, fem øre[Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)