Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildtkamera
#21
Har lige været en tur på jagt i Sverige, og mine jagtkammerater har "Spypoint IR 7 " - (Infrarød 7 megapix.),- og har haft det et stykke tid, sammen med andre fabrikater. De er overbeviste om dette kameras kvaliteter, og da jeg så alligevel skulle en tur til USA, og Canadian Rocky Mountains, - ja købte jeg tre af disse kameraer, som i sammenlignende tests kommer ud helt på toppen. De kostede derovre under en tusse pr. stk. i D.kr,-hvilket må anses for billigt sammenlignet med andre kameraer.
Gå ind på Google,-skriv "Cabelas", der kan man se brugernes bedømmelser og sammenlignende tests af mange forsk vildtkameraer

mvh. Stær
Svar
#22
Jeg har et Reconyx, og et Scoutguard. Reconyx'en er efter min mening toppen af poppen når det kommer til vildtkameraer. Det har nu taget over 40.000 billeder og der har aldrig været problemer. Det som gør at kameraet er i en klasse for sig er to ting. Dels går der kun en 1/10 sekund fra at den opfatter noget til at det har taget et billede. Det betyder at man får billeder af flyvende fugle og måske vigtigere ikke en masse billeder af vildt sm er gået. Den anden ting er at detektionszonen og fotozonen passer sammen. Igen betyder det at man ikke får en masse tomme billeder.

Scoutguarden er et ok kamera. Det gør hvad det skal, men heller ikke mere.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)