Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyintroduceret mærke i genladningskit hos Rex
#1
Gunsandpowder har sammensat en ny opstartspakke til nye genladere, som har alt hvad der skal til, for at komme igang.

Sakset fra Gunsandpowders facebook-side, hvor Rex skriver om det:

Efter jeg har fået gennemset det nye mærke Smartreloader, er jeg blevet rigtig overrasket.Det er virkelig kvalitet. F.eks. er krudttrickleren af stål og vejer som nok ½kg. De skriver også ”Verdens kraftigste krudttrickler”

Jeg har nu sammensat et komplet genladningskit hvor alt medfølger.
Ved at vælge kvalitetsprodukter fra de forskellige producenter,er det lykkedes at holde det nede på kr. 3.495,00 for det hele.
Det er kun kr. 200,00 mere end det førende supreme kit. (her er konkurrentens mærkenavn fjernet pga. sammenlignende reklame af moderator)
Men her medfølger desuden, krudttrickler, hylstertrimmer, tumbler, 2kg valnøddeskaller,die-set, hylsterholder, kugleudtrækker (fumlehammer) og digital skydelære.

I kan se det samlede tilbud her: http://shop.gunsandpowder.dk/product.asp?product=8096&lang=dk

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)