Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikke planlagt/varslet nedluk
#1
Ikke planlagt/varslet nedluk. Det nedluk vi oplevede lørdag aften var hverken planlagt eller varslet fra serverudbyderens side, hvilket jeg selvsagt ikke er helt tilfreds med. En følgevirkning af nedlukket var at VTF gik ned og var nede hele dagen i går. Dette har tandfeen nu taget hånd om...tak for det.

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Ja, jeg bemærkede at de havde skrevet på forsiden om noget serveropgradering.

Jeg har selv været medejer af en mindre ISP virksomhed med 54 ansatte.
Og vi kunne ALDRIG finde på at lukke servere ned uden at varsle vore kunder, minimum 14 dage før en planlagt opgradering.

Jeg oplevede store problemer med hjemmesiden for min anden virksomhed for nylig. De havde glemt at aktivere ASP, samt ikke forvardet e-mails fra mit .com domæne.

Efter en opringning til dem, fik jeg eftergivet 3 måneders hosting hos dem.

Var jeg dig, så ville jeg kontakte dem, og råbe så højt af dem, at de
måtte bruge høreapparat bagefter [}Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
STØNNE PRUSTE RAALLLEEE, det må i aldrig gøre igen, jag har hele weekenden fra jeg kom fra skydebanen i lørdags, følt mig som Palle alene i verden, det har været frygteligt.
Nå men nu skal jeg på arbejde, så kan jeg nå at få skrevet alt det jeg ikke nåede i går søndag [Big Grin].

Claus the Dane

[IMG] http://www.jagt.net/Weatherby/images/deer.gif [/IMG]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane

STØNNE PRUSTE RAALLLEEE, det må i aldrig gøre igen



ENIG !!!
Sidste weekend i ferien, vejret er af H... til, Fruen er hys over at skulle starte i en 16 timers aften/nattevagt, og har tvunget mig til massiv oprydning og rengøring indendørs [Sad]

Jeg fik lusket mig ind på kontoret under påskud af oprydning, PC'eren blev startet og VTF er nede [Sad]

Det har været en laaaaang wekend.

Mvh

Zoli
Mvh


Svar
#5
Jeg forsøgte også flere gange forgæves i løbet af lørdag aften....og søndag....selv her til morgen (mandag) var der problemer - jeg kunne ikke komme længere "ind" end forsiden - når der blev valgt et forum fik jeg en "Siden kan ikke vises"-fejlmeddelelse...[V]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Også i dag fik forumet efterveerne af serverflytningen at føle, men heldigvis er Dr. Lillebror tilbage på pinden efter en ekskursion til Island der bl.a. gik ud på at decimere østatens mågebestand.

I forbindelse med nedlukket i weekenden var nogen inde at pille, hvor der ikke skulle pilles (ingen navne nævnt). Jeg skulle hilse og sige fra Dr. Lillebror, at (citatSmile"DET GØR I KRAFTEDEME ALDRIG IGEN"[Sad!]
Svar
#7
[:I][:I][:I]..(uskyldig fløjtelyd)..Pille...Jeg gjorde ham kraftstejlmendeedderrødmende opmærksom på en meget funny fejl.

[^][^]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#8
STØNNE PRUSTE RAALLLEEE. Nu igen[Sad].

Kunne det ikke lade sig gør at opsamle samtlige e-mails på alle brugere og i situationen med et længerevarende nedbrud så varsko alle om at vi kunne mødes et andet sted ex. på http://www.realodersnest.com eller andre.

Vi kunne jo også her aftale default mødested. hva me NN[:o)]

Claus the Dane

[IMG] http://www.jagt.net/Weatherby/images/deer.gif [/IMG]
Svar
#9
Citat:quote:

STØNNE PRUSTE RAALLLEEE. Nu igen.

Kunne det ikke lade sig gør at opsamle samtlige e-mails på alle brugere og i situationen med et længerevarende nedbrud så varsko alle om at vi kunne mødes et andet sted ex. på http://www.realodersnest.com eller andre.

Vi kunne jo også her aftale default mødested. hva me NN

Claus the Dane


Ret mig, hvis jeg tager fejl, men jeg mener at
NN
står for
No No
[?]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Administrator

Også i dag fik forumet efterveerne af serverflytningen at føle, men heldigvis er Dr. Lillebror tilbage på pinden efter en ekskursion til Island der bl.a. gik ud på at decimere østatens mågebestand.

I forbindelse med nedlukket i weekenden var nogen inde at pille, hvor der ikke skulle pilles (ingen navne nævnt). Jeg skulle hilse og sige fra Dr. Lillebror, at (citatSmile"DET GØR I KRAFTEDEME ALDRIG IGEN"[Sad!]



Ja ... og der er beviser for at der er færre måger deroppe :
[Image: maage.jpg]
Svar
#11
Hvaaaa, er det en søpapegøje der er bag den døde måge ?

[:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Lillebror

Citat:quote:

Originally posted by Administrator

Også i dag fik forumet efterveerne af serverflytningen at føle, men heldigvis er Dr. Lillebror tilbage på pinden efter en ekskursion til Island der bl.a. gik ud på at decimere østatens mågebestand.

I forbindelse med nedlukket i weekenden var nogen inde at pille, hvor der ikke skulle pilles (ingen navne nævnt). Jeg skulle hilse og sige fra Dr. Lillebror, at (citatSmile"DET GØR I KRAFTEDEME ALDRIG IGEN"[Sad!]



Ja ... og der er beviser for at der er færre måger deroppe :
[Image: maage.jpg]



Hmmm.....der er da vist også en ret uretfærdig fordeling af håret i den familie [:o)][Wink][Big Grin]

...undskyld Jens, men jeg kunne ikke lade være [Wink]

Mvh.
Steen S
Svar
#13
Steen S...Det er vist pest eller kolera i den famillie [xx(]

[:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#14
Ja,ja .... al den muntre spøgefuldhed illustrer jo blot, at verden lever i lykkelig uvidenhed om, hvad der sker den dag brødrene Høgh's samlede kræfter frigives....[}Smile]....prepare yourself for impact...[8D]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)