Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ jagtfeldtskydning jægerspris
#1
DJ udtagelsen til årets jagtfeldtskydning for sjælland og øerne
skal afholdes i det smukke jægerspris skydetærræng[:p]

datoen skulle sigene være søndag d 8-8 2010.

man får mulighed for at tilmelde sig i hold til holdskydning.

på dagen kan osse aflægges den svenske bjørneprøve. fedt[Big Grin]

jo og deres flugtskydningsbane er osse åben[:p]

kanon fedt at DJ har fået det på plads at deres skydning er i jægerspris.

mvh
pc
Svar
#2
Det lyder spændende, der har jeg aldrig været. Jeg er klar.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Dj udtagelsen er aflyst i jægerspris.[}Smile]

hovedbestyrelsen vil åbentbart ikke til lommerne så vi kan få en RIGTIG JAGTFELDTSKYDNING PÅ SJÆLLAND.[V] næ vi er vist heldig hvis vi får en 100 m bane[Sad]

ps se jæger nr 8 hvis vi er heldige så får vi en dato for udtagelsen.[Sad]GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB
Svar
#4
Ja det er f...... latterligt! Der står i Jæger at udtagelsen holdes 5 steder! Det kan højest blive til 4, da alle sydjyder og fynboer forvises til Ulfborg. Måske alle sjællændere skal samme vej!

SS
"Once upon a time in the West"
Svar
#5
jep søren.

ja beklagelig vis er det vist ved at ende sådan at man bare kan springe udtagelseskydningen over og sige at den er åben for alle i DJ
så kan alle møde op til et brag af en skydedag i ulfborg.
[xx(]

vh

auto
Svar
#6
Det bliver på Gniben igen:

http://www.jaegerforbundet.dk/ref.aspx?id=5147

Sjælland – kreds 7
Dato: Lørdag den 8. august. Kl. 9.00.
Sted: Gniben, Sjællands Odde.
Tilmelding til: feltskydning2010@gmail.com eller på tlf. 26 60 78 25, hverdage mellem
kl. 18.00 – 19.00.
Tilmeldingsfrist: 4. juli kl. 12.00.
Øvrige oplysninger:
Ved tilmelding skal følgende oplyses: medlems nr., navn, adresse, post nr., telefon, samt hvilken klasse man deltager i.
Kun medlemmer med bopælsadresse i kreds 7, kan deltage i udtagelses skydningen på Gniben.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#7
Nå! der bliver så ikke noget af den skydning. Kredsbestyrelsen besluttede i går at aflyse på grund af for få tilmeldinger. Det er da utroligt...

hjemmeladeren
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#8
hej . der er vist håb endnu .der er vist en dør åben i kulhuse.
rygter men ved ikke noget sikkert.[xx(]
sååååååååååååååååååå[?][?][?][?]
Svar
#9
Det må være hårdt at være sjællænder - vi andre dødelige har været afsted - også med mulighd for bjørnetest . . . . . .[:I]

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar
#10
Der er noget rygende galt. Sidste år var det ikke til at få en plads ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#11
Hvordan kan det være seneste tilmelding er 4 juli når der skydes 8 august?

I ulfborg er der 4 dage før eller sådan noget?

I øvrigt skal jeg skyde kval i region sjælland næste år, glæder mig da ikke med det cirkus i har i år[xx(]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#12
nu er det vist afgjort at alle skytter som er tilmeldt gnibben. kommer med til dm hvis di har lyst[Smile]
der bliver ingen udtagelse skydning i kreds 7[Sad]
der var man da heldig[xx(]
Svar
#13
Der var lørdag skydning i kreds 6, sydsjælland og øerne.

Skydningen blev afholdt på Musse skydecenter, hvor det kun var muligt at skyde på 100 og 200 meter.

Men det er da bedre end ingenting.

De første to skytter i mesterklassen blev Steen Schrøder og René S. Christoffersen.

Begge med en Sauersvelle 200 STR

Jeg fik kæmpet mig ind på 3. pladsen med min tyndpibede bukkeriffel, Tikka i kal. 22-250.

Michael Bjerregaard vandt jægerklassen og skal så skyde i mesterklasse til næste år.

En rigtig hyggelig dag[:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#14
Tillykke til de dygtige skytte fra Musse. Jeg talte ellers med Steen i dag og han nævnte ikke at han havde vundet. Jeg må vist hellere snakke med ham igen.
Os der var tilmeldt Gniben fik at vide at der blev afholdet skydning i Jægerspris af Kulhuse Strandjagtforening og at der var ledige pladser. Jeg meldte mig og fik én på opleveren. Jeg er vandt til at skyde jægerklasse og bruge både bipod, egen skydestok og afstandsmåler. Her måtte vi bruge rem og en enkelt gang en kæp. Det var spændende og lærerigt [:0]. Der er plads til forbedring [:I].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Os der var tilmeldt Gniben fik at vide at der blev afholdet skydning i Jægerspris af Kulhuse Strandjagtforening og at der var ledige pladser. Jeg meldte mig og fik én på opleveren. Jeg er vandt til at skyde jægerklasse og bruge både bipod, egen skydestok og afstandsmåler. Her måtte vi bruge rem og en enkelt gang en kæp. Det var spændende og lærerigt [:0]. Der er plads til forbedring [:I].

Uffe



Hvordan gik det så? Nogen der har set resultatlisten?

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Os der var tilmeldt Gniben fik at vide at der blev afholdet skydning i Jægerspris af Kulhuse Strandjagtforening og at der var ledige pladser. Jeg meldte mig og fik én på opleveren. Jeg er vandt til at skyde jægerklasse og bruge både bipod, egen skydestok og afstandsmåler. Her måtte vi bruge rem og en enkelt gang en kæp. Det var spændende og lærerigt [:0]. Der er plads til forbedring [:I].



Hvordan gik det så? Nogen der har set resultatlisten?



Jeg har hørt at de to første pladser blev fordelt ligesom i Musse.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#17
jægerspris skydningen.

stenn scrøder nr 1 129 p af 135.
helautomat nr 2 129 p.
karsten klingenberg nr 3 120 p.

alle fra hedehusene fløng jagtforening[Smile]
Svar
#18
Sjovt.

@Helautomat var du med til holdskydningen ved Ringsted sammen med Sten for nogen tid siden?

Jeg skød for Stenlille Jagtforening.
Svar
#19
Så er der resultater:

http://www.kulhuse-strandjagtforening.dk...ning-8.pdf

Jeg var ikke den eneste der ikke skød fuldt hus [:I].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)