Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L: Hvad for man mere for de sidste 3000,-
#1
Har undret mig lidt over hvad man får mere for de sidste 3000,- kr., hvis man køber en SL model 97 eller en model Victory, som koster omkring 3K mere end den førnævnte...?

Nogen af S&L eksperterne herinde, der kan redegøre for hvad forskellen egentlig er?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Slankere sluthoved på bundstykket med lægere føring af bundstykket og dermed udsøgt låsegang. Den kører simpelt hen som en varm kniv i smør.

Der er kommet en plade til initialer i bunden af pistolgrebet.

Aftrækket er forbedret og det samme er magasinet. Netskæringerne er markant bedre end tidlige 97ere.

Stoppalen til bundstykket er lagt ind i låsestolen så den ikke længere stikker ud på siden.

+ et par andre småting som jeg ikke lige kan huske.

Den har da vist været testet i "Jæger" så vidt jeg husker.

Personligt finder jeg at den er merprisen værd, hvis men er til rifler at sort stål og træ.
Er man mere til plast/komposit og rustfrit, men får et godt tilbud på en 97er, så er det da den man tager.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)