Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HJÆLP - Acces denied - HJÆLP
#1
Var der ikke en tråd om ovenstående?
Det er for en sjælden gang lykkedes mig at komme på - sidder på djævleøen og prøver at logge på via 3 modem - det er første ud af nok 100 forsøg de sidste 3 uger det er lykkedes - på kabel hjemmefra har jeg aldrig oplevet problemet - HJÆLP, jeg skal være her ca. en måned endnu - som om det ikke er straf nok og så uden VTF [Sad][Sad][Sad][xx(]

CP

ps nu tør jeg næsten ikke logge af igen - kan sikkert ikke komme på og læse om hjælpen[:0]
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#2
Jeg har i forbindelse med at skulle købe et virus program på nettet via et 3 modem fået at vide at "jeg handlede intanationalt" og ikke fra dk... Måske kan det have noget med problemet at gøre, da serveren måske er "beskyttet" mod angreb fra nogle bestemte lokationer...

Bare et vildskud...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#3
Jeg havde et møde i dag med et reklamebureau. De ville lave en presentation via et 3 modem.
De beklagede sig over at det var noget dyrt møj! Det tog i vrigt ti minutter af mødet med gentagne forsøg, for at komme på.

Har du overvejet en anden internetudbyder?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Hej Claus

Er selv lige overgået til G3 modem, jeg støder også på dette problem, har du fået dit løst og evt hvordan[?]

Jeg har prøvet at slette alle cookies[Sad] det hjalp ikke[xx(]

På mit kabel via Midt Vest Bredbånd ingen problemer[Smile]

Så Hjælp[:I]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
@Santo
Slettede cookies og kørte en Ccleaner. Om det var det der hjalp ved jeg ikke - det blev ligesom bedre med tiden - kører uden problemer idag - synes faktisk i det hele taget mit 3 modem kører godt - jeg kører over det meste af landet og det meste af tiden - fantastisk fornemmelse at have mulighed for at være "på" uanset hvor man er.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Hjalp ej en ski...

Må vist have hjælp fra internetudbyderen.

VTF skal bare fungere hele døgnet

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)