Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så blev det forår !!
#1
I dette øjeblik - 1532 - landede det tilbagevendende skovdue par, i deres favorit redetræ, for herefter straks at korpulere.

Jeg trak selvfølgelig straks gardinet ned [:I]

Noget optimistisk, når jeg nu ser på landskabet - jeg håber selvfølgelig, at de ved hvad de gør - for så er foråret lige om hjørnet [Smile]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#2
Bjørnen i en eller anden Zoo kom også frem d. 1/3, så tror sgu også på at det er ved at være.. Det er lige rundt om hjørnet som du også siger. Vi skal bare lige over fredag som forhåbentlig er årets sidste voldsommme snefald [Smile]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Ja,det er skønt. Jeg har faktisk Weberen igang lige nu (med en omgang oksetværreb alá BBQ )[:p] Og medens jeg står og holder øje med grillen begynder solsorten at synge![Smile][Smile] Det er bare fantastisk,efter en lang vinter,endelig at høre denne skønne sang!![Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Jeg har taget mig selv i, at falde i staver over Fruens bagside [:I][Big Grin] Joooo... det er ganske vist forår [Big Grin]
Walnut
Svar
#5
Blev simpelthen så glad i låget af at køre hjem fra arbejde. Høj blå himmel, solskind, mildt vejr og masser af viber på de grønne marker, der kommet frem under sneen....

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Jeg så og hørte i dag den første flok traner som trækkede mod nord!
Ja foråret er ganske vist på vej de er bare spørgsmål hvornor de ramme Lolland Falster!De fryser jo stadigvæk med minus 8-10 grader om natten brrrr!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#7
Ja forår min bare...der er lige faldet 30cm sne på 3-4 timer[xx(][xx(]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#8
Citat:quote:

Ja forår min bare...der er lige faldet 30cm sne på 3-4 timer



Ikke her......[Big Grin][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Tja... vi har fået 40 cm siden kl. 16...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#10
30cm sne og fygning her hos os. Mosse6 er lige kørt hjem i sin Hilux med alt koblet til.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
I skal flytte til Nordjylland, her var høj sol i to dage efterhånden.[8D]

/Buba

Dubravko Butic
/Buba

Dubravko

Svar
#12
ja men minus 17 i morges...

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#13
Jeg vil mene at foråret er ved at komme når man igen kan se rådyrene på marken! [^][Wink]
En ven sendte dette billede:
[IMG] http://i807.photobucket.com/albums/yy352...1267868153 [/IMG]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#14
Hej,

Jeg har hele vinteren jævnligt mødt 3-4 flokke agerhøns, på 10 til 15 individer [Smile] på naboens jord. Idag under morgen turen mødte jeg 3 par istedet, så der er vist forår i luften [Smile]

Knæk og bræk
Flemming
[Image: MilleVTF.jpg]
Knæk og bræk
Flemming
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)