Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtspil
#1
Mine børn er kommet i den alder, hvor de gerne vil spille på computer. Som et led i den løbende "indoktrinering" til (forhåbentligt) fremtidige jægere, har jeg tænkt på at købe et par jagtspil i stedet for diverse krigsspil mv.

Er der nogen, der har kendskab til spændende og nogenlunde realistiske jagtspil til computeren, og som evt. kan oplyse, hvor de kan fås? Selv har jeg kun set ganske få spil i jagtforretningerne, ligesom jeg heller ikke rigtig har kunnet finde ret meget på nettet.

Det ultimative ville jo være at købe en simulator fra http://www.lasershot.com, men det er en lidt pebret pris.

Mvh
Lundgaard
Mauser M03 - .243 Win., .308 Win., 9,3x62
Tikka 695 Master Pro Continental - 6,5x55
Otterup M70 - 22 lr
Air Arms S510 Xtra FAC - 5,5 mm
Swarovski Z6(i) 2-12x50 BT
Meopta R1r 3-12x56 RD
Hawke Airmax 30 SF 4-16x50
Svar
#2
Der er jo altid denne, hvis altså dine unger er ældre end XX [:I][Big Grin]

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...=utterslev

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

[Image: 1911%20action3.gif]
Great Dane

Svar
#3
Hej,

har en kammerat der sidste vinter købte LaserShot, og ja, det er det ultimative jagtspil........
Helt på toppen er der under indtagelse af rigelige mængder skotsk kildevand....[:o)][:o)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
PS: If they aint´crawling they are dead....
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Guns and gents i Skindergade i København havde nogle jagtspil, vistnok fra Winchester??
Jeg prøvede et af dem, men kvaliteten var ikke overbevisende.
Ringe grafik, manglende "realisme".
Jeg tror at bortset fra "lasershot" må vi jægere erkende at vi er for lille en målgruppe til at der rigtig bliver produceret computerspil til os.
Der er flere penge i at smadre biler og rumuhyrer end at skyde ænder på computeren

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#5
Jeg købte en (original) CD-ROM fo et halvt års tid siden, med syv jagt spil.
Den hedder "The Hunting Adventures" og kan spilles på Windows 95,98,ME & XP.

De indeholder flg. spil:

1 African Safari
2 Turkey Hunter
3 The Hunting Game
4 Duck Hunter
5 Elk Hunter
6 Shooting Gallery Mayhem
7 Wild Goose Chase

Jeg har aldrig fået prøvet den, så jeg kender ikke kvaliteten af spillene.

Men du kan købe den for 250,00 kr.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#6
jeg har spillet føglene spil

Deer hunter 1-7 (de sidste hedder 2004 og 2005)

deer hunter 2004 er meget realistisk men kræver en meget stor pc eller næsten ikke til at spille jeg ville købe 2005 (de har den i ebgames til omkring 200) i dette spil jagter man "deer" og ikke andet

Hunting Unlimited 1-3 disse spil er meget flotte og realistiske her er min favorit HU3 da man får mugligheden for at tage til afrika, eller går man gå jagt efter næsten alt "big game" i usa

der har også været nogle spil der hed Trophy Hunter (gammelt navn Rocky Mountain Trophy Hunter) og bird hunter
Trophy Hunter spillene har været sjove men bird hunter spillene har ikke været for gode, Trophy Hunter 2003 er et ikke så realistisk men sjovt så også et spil der er vær at købe

du kan være heldig at finde dem i DK men ellers skal du til USA og hente dem http://www.amazon.com har dem

held og lykke med at finde spillende

Karsten
Karsten
Svar
#7
Jeg har nu spillet Deer Hunter 2005 i et par måneder - og det kan anbefales!

Selv junior på 5 år er begyndt at spille med!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)