Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duracoat , super brugsanvisning
#1
Hej. Jeg har søgt meget for at finde eksempeler på brug af Duracoat. Den fåes vist ikke bedre [:p][:p].......http://www.surplusrifle.com/reviews2006/projectduracoat/index.asp
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Hej. Jeg har søgt meget for at finde eksempeler på brug af Duracoat. Den fåes vist ikke bedre [:p


Jo det gør den - det er absolut ikke anbefalelsesværdigt at beuge DuraCoat uden anvendelse af åndedrætsværn (med aktivt kul i filtrene).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#3
Som min gamle lærer altid sagde. "Han sprøjter jo væk fra sig selv"

Bortset fra det, er airbrush noget der virker?
Svar
#4
" Gør ikke som jeg gør, gør som jeg siger: Tag en respirator på !"
Citat:quote:

A safety note that I would like to make is you really need to work in a very well ventilated area. If possible you should wear a respirator. The fumes produced while finishing several rifles can be quite strong. We had the garage and a side door open with a fan blowing out the front garage door for air circulation.


Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Bortset fra det, er airbrush noget der virker?


Ja[Image: 01.gif]
[Image: P3162261.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#6
ID du må da godt komme og øve dig på min gamle Citroen AX :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#7
@ vilsgaard kan det betale sig *GG*

[Image: Unavngivet1.jpg]

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Bortset fra det, er airbrush noget der virker?


Ja[Image: 01.gif]
[Image: P3162261.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Flot arbejde, hvem der så end har lavet det [8D]

Walnut
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Flot arbejde, hvem der så end har lavet det [8D]
Walnut


Den bemærkning forstår jeg ikke helt. Jeg har malet buebenene - jeg har forsøgt at ramme ideen i de originale fra DAS Kinetic Bows (billedet)
[Image: BuebenJL.jpg]
Der er ikke 2 sæt originale bueben som er ens da de er håndmalede (airbrush/DuraCoat).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Flot arbejde, hvem der så end har lavet det [8D]
Walnut


Den bemærkning forstår jeg ikke helt. Jeg har malet buebenene - jeg har forsøgt at ramme ideen i de originale fra DAS Kinetic Bows (billedet)
[Image: BuebenJL.jpg]
Der er ikke 2 sæt originale bueben som er ens da de er håndmalede (airbrush/DuraCoat).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



[Smile] Kommentaren er selvfølgelig velment. Jeg kunne ikke hitte rede i hvem, der airbrusher herinde. Tænkte også på mik tke boss. Jeg håbede selvfølgelig på, at du selv havde udført det fine arbejde.Længere er den ikke [Smile]

Walnut
Svar
#11
[Image: 12.gif]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)