Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Priser på forpagtet jord
#1
Er der nogen af de ærede formænd, som ved hvad normalprislejet på forpagtet jord ligger på ???

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#2
Jeg mener det var kr 2.700 vi fik pr. ha.

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Er du træt af at slå din græsplæne....[?][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
ca 4000 kr/ha ved fastpris aftale (uden efterregulering som ved brug af kapiteltaksten)

vh/pedro

Man må begrænse sig, det er betingelsen for al nydelse."
søren kierkegaard.
http://www.munthes.dk - gir størst velvær
Svar
#5
2700 Kr/Ha???Hvor er det henne??Er det for landbrugsjord???Jeg vil gerne leje 100 Ha til den pris.[8D][8D]
Svar
#6
Det er 7 km fra Hammel.

Fik lige set i papirene, at det var kr. 3.300 pr ha. vi fik.
Nu forpagtes de ikke mere ud, da der bliver plantet skov på dem her til foråret [Smile]

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#7
Det var billigt.[Smile]
Her på mors koster det mellem 5-8000 kr/Ha.Inden finanskrisen gik der rygter om nogen, som havde betalt over 9000/ha.[xx(][xx(][xx(]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Er du træt af at slå din græsplæne....[?][Big Grin]

Hilsen Ulrik



Man kunne nu godt få tanken, men efter sneen er forsvundet går der vist en rum tid inden det bliver aktuelt [8D]

Jeg takker for priserne - så har jeg en rettesnor at gå efter..

[Image: Takleberry-1.jpg].

[Image: ajbutton.gif]
Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#9
Vores 200 hektar får vi 3700kr får pr ha. Det er udbetaling første marts. Det er i nordjylland.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by West

Vores 200 hektar får vi 3700kr får pr ha. Det er udbetaling første marts. Det er i nordjylland.



Det kan man godt nok ikke forrente ret meget for når man ser på det der har været givet for jord [Sad].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#11
Nej men hvis man ser på hvad forpagter tjener på at dyrke jorden. 70kr tønden bliver man ikke rig af. Men set fra min side er det en ok forrentning. Men jo hvis man nu havde givet 250.000 pr. ha for sin jord for senere at leje det ud til 3700pr ha vil det ikke kunne forrente det. Vi kommer af med gyllen, får penge lige i lommen, og er uden risiko.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)