Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvad helvede M@X ????????????????
#21
Citat:quote:

dr.rer.nat. Jagdhundenschwanzvonwagenplafgebumundsowas


Dravis, du har ret[:I]
Det er mig der blander tingene sammen, det skyldes at Dr. Jagdhundensschwanzvonwagenplafgebumundsowas har været eksperthjælp i bogen : Merckwerdigheiten als die nordatlantiscke steppenfliegermausse und seinem bedeutung fur alterung und sexualitat aus leute mit waffen.
Den er nemlig skrevet af Herrn professor Katzenjammerplafgebum og en i finere kredse kendt fliselise og stud. *enis, fraulein Irmgard Akasut Hintenhyler ( mellemnavnet skyldes at hun er halvinuit)

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

If you can`t eat,drink or fu.k it, shoot it.
Svar
#22
Hej Hatting og alle andre.

Jeg har lige været en tur på kursus hos en lille jydsk hobbyklub der arbejder med træ og metalsløjd. Jeg måtte dog medbringe min PC, da klublederen kun råder over 128 Mb ram og hans PC havde ca. samme antal.
Da jeg så endelig idag kommer online igen, så er VTF gået ned og ser ud ligesom under den uplanlagte nedlukning forleden[Sad!]

Høg!!! Nu må du give hv3.webstat.com en s*ideballe

Det glæder mig at der er så mange der er bekymret for mit helbred, men sagen er såre simpel.

Jeg går og bygger lidt på mit stokerfyr og så stod jeg lige og manglede en overtryksventil til min varmtvandsbeholder. Mine beregninger viser at sådan en *laserlås lige passer til det kedeltryk som vi kører med her[Big Grin] (2½ bar)

Der er ingen grund til bekymring:

Hatting[Big Grin]
G.D.[Big Grin]
Buskruit[Big Grin]
MP Hansen[Big Grin]
Claus T.D.[Big Grin]
Fruen[Big Grin]
Claus T.D.[Big Grin]
Sorte Fugl[Big Grin]
½ auto[Big Grin]
Malle[Big Grin]
Ignorant[Big Grin]
Olifant[Big Grin]
Kima[Big Grin]
Dravis[Big Grin]
Ignorant[Big Grin]
Gammelkælling[Big Grin]
n/a[xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(][xx(]
Gammelkælling[Big Grin]
Scout - smart indlæg[Big Grin]
Dr.Strange[Big Grin]
.358Jap[Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Citat:quote:

Jeg går og bygger lidt på mit stokerfyr og så stod jeg lige og manglede en overtryksventil til min varmtvandsbeholder. Mine beregninger viser at sådan en *laserlås lige passer til det kedeltryk som vi kører med her (2½ bar)



M@x er du da helt fra snøvsen. Dit keddelanlæg får du da aldrig godkendt med den type lås, medmindre du eftermontere sikkerhedsnet rundtom, for at fange stumperne, i tilfælde af at du kommer på M@x tryk[Wink]

jbn
Svar
#24
Så kunne den aligevel ikke bruges:

Jagtriffel, Blaser R93 Offroad, Blaser 30.06 i top stand m ny zeiss VM 3-12X56 m.lys og skinne montage. 25.000,- 12-08-2005
Egtved | Jylland - Syd- og Sønder

Sakset fra Den Blå Avis. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Uffe

Hellere stor oplevelse end stor opsats.- Men gerne begge!

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#25
Kima, ved du tilfældigvis hvor jeg kan erhverve mig bogen

"Merckwerdigheiten als die nordatlantiscke steppenfliegermausse und seinem bedeutung fur alterung und sexualitat aus leute mit waffen."

af den nok så kendte forfatter Herr Doktor Doktor Herrn professor Katzenjammerplafgebum samt koforfatteren og halvinuitten fliselise og stud. *enis, fraulein Irmgard Akasut Hintenhyler?

PS
Er du helt sikker på, at du ikke forveksler den med bogen "Merckwerdigheiten als die nordatlantiscke steppenfliegermausse und seinem bedeutung fur alterung und sexualitat aus leute mit AFFEN."??
Svar
#26
Citat:quote:

Kima, ved du tilfældigvis hvor jeg kan erhverve mig bogen


den er trykt i 3 eksemplarer og forfatterne fik en hver[xx(]

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

If you can`t eat,drink or fu.k it, shoot it.
Svar
#27
I knew it.....

Jeg er alvorligt bange for at vi i fælleskab bliver nødt til at få fat i mandens sagsbehandler så vi kan få ham på ret kurs igen.......

Jeg vil med det samme advare eventuelle svage sjæle om alvorligt makabre billeder der grænser til hvad man i disse politisk korrekte tider kan vise på nettet uden efterfølgende at blive anklaget for uterlighed.....[Sad]

Jeg er ked af at måtte bære den byrde alene, at kende den barske sandhed om et stakkels forum medlem der er blevet grebet af denne nærmest religiøse fanatisme......ja døm selv.

Kom ikke og sig i ikke er blevet advaret!!!

[Image: blaser1.jpg]
[Image: blaser2.jpg]
[Image: blaser3.jpg]

/En bekymret Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#28
Skræmmende[:0][:0][:0]
Tænk bare hvad en mindre heldig fortid, som leverandør af opstillingsværktøj[Wink][:o)][Big Grin], kan medføre.

En smule mobberi[8D][Wink] over at katten var rendt med målet, og at der er et fænomen som hedder dimentionsforandringer ved hærdning. At det virklig skulle få ham til at udvise suisidal adfærd, og aflægge prøve som fremtidig HOVED-leverandør til en træk og slip producent, det havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig.

Undskyld M@X jeg lover at jeg ikke skal mobbe dig igen[:I][:I](før næste gang[Wink])

jbn
Svar
#29
Addrr bvaddrr [xx(]

Gammeltoft, meget har vi fundet os i fra din side, men så skræmmende billeder offentligt [Sad!] Jeg tror vi oven på disse billeder må køre to eksklusions-sager i DRALF. Fotografen skal ud for at vise den slags, og M@X fordi der er bevis på at han er sprunget ud af skabet [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#30
[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Ja helt ærligt M@X,godt nok siger man;"den man tugter elsker man" meeen alligevel....![Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#31
Hvem siger han elsker, det behøver man da ikke for at knalde ...

I dyb undren [^]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#32
Hej Gammeltoft
troede at vi var enige om at du ikke offentliggjorde min optagelsesprøve, som "crash test dummy" hos Bla**r.

I andre bedes lægge mærke til mit brødebetyngede og angstfyldte ansigtsudtryk

Nu støtter af Kattenes Værn
Alle tolerencer angives i træskolængder
Svar
#33
Forskellen på mod og dumdristighed er at den modige er bange for at udføre det farlige arbejde, men gør det alligevel, mens den dumdristige ikke føler frygt overhovdet, fordi han er for dum til at opfatte faren....

Alt ære og respekt for M@X den modige [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Wink]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#34
Kode:
Hej Gammeltoft
troede at vi var enige om at du ikke offentliggjorde min optagelsesprøve, som "crash test dummy" hos Bla**r.

I andre bedes lægge mærke til mit brødebetyngede og angstfyldte ansigtsudtryk
JA det er korrekt, men så kom jeg til at tænke på din sidste bemærkning inden du grådkvalt og modstræbende leverede riflen tilbage med kommentaren " Det er fanme naue der duer....".....[B)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
[b]
NEJ BLEV DER SAGT.....
[/b]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#35
Citat:quote:

JA det er korrekt, men så kom jeg til at tænke på din sidste bemærkning inden du grådkvalt og modstræbende leverede riflen tilbage med kommentaren " Det er fanme naue der duer....".....[B)]



"NAUE"....de riffelfabrikat kender jeg ikke [8D]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by ran

Citat:quote:

" Det er fanme naue der duer....".....[B)]



"NAUE"....de riffelfabrikat kender jeg ikke [8D]




"NAUE" er da arbejdstitlen på prototypen til den nye riffel fra "Møllen".
Det smarte ved den er at den er lavet helt af træ. Piben er fremstillet af hærdet egetræ. En nødvendig omstilling da ham der sliber Møllerens bor er langtidssygemeldt.
Så klarer man osse al våbenvedligehold med rå linolie og sandpapir "korn 60".
Læg osse lige mærke til mine "agentbriller" der gør mig ukendelig - ja det er faktisk ikke mig på billederne, men "Mølleren" selv der er blevet sminket 20 år yngre.
Mølleren selv har fundet på sloganet: Ska do ha "Naue" dæ "daue" å skyrre bæ æn en Saue, sin ska do ring te æ Mølle å vint et pa dau.
Sin kømme den ven den æ fææeh...

@ Ignorant: Bare fordi man prøver at hjælpe dig med at indføre de gamle "Henry Ford" principper i møllen og få gang i masseproduktionen i stedet for at bore et emne af gangen, behøver du da ikke at blive mobset. Hvem kan da vide at du forlanger mindre tolerancer af dine underleverandører end dem du selv bruger. Men på den anden side - bare bearbejdningsporene er dybe nok, kan man altid få målet til at passe[Wink]

@Gammelkomplot - kan du ikke lige lægge din sidste pokal til listen i din signatur. Så har jeg sikkert et billede hvor du får den overrakt - hvordan var ordene nu. Jeg husker det ikke så godt, men det var noget med at her er der virkelig plads til forbedringer. Var det ikke 10% under nummer 2 - fra cowboyrækkerne[}Smile]

[Image: 25-2-2006008.jpg]

(Hmm,på øjemål ser den noget større ud end min lille "teaser" - bare konen ikke finder den [Sad][:I]...)

[Image: 25-2-2006010.jpg]

NAAAAAAJ - blev der sagt!!!
(citat:Borgmesteren over hele verden undtagen Roskilde - opfinder af turbo til vandreklitter og gensplejsede åkander der kan tage 65 passagerer)

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#37
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#38
Flere billeder tilkommer, af Bl@serM@x......[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Nye afsløringer på vej.

Tag jer i agt, det bliver ikke kønt[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
[b]
NEJ BLEV DER SAGT.....
[/b]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#39
@ Gammelpløk
Jeg sider lige og roder med deltagerlisten til næste skydning og så kom jeg til at trykke på "Del" ud for dit navn.[}Smile]

Jeg har osse hørt at deltagerlisten til næste års Storthulsskydning er under kraftig revision - du sender bare din "trøstpokal[:I]" retur med posten.[^]

NAAAAAAJ - blev der sagt!!!
(citat:Borgmesteren over hele verden undtagen Roskilde - opfinder af turbo til vandreklitter og gensplejsede åkander der kan tage 65 passagerer)

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#40
Ja éen bør jo gøre det......

Nedenunder ses "agenten" indtage hvad han forventer at være "det sidste måltid".
Læg mærke til at det indstuderes hvorledes det føles at spise med 2 hænder. Det kunne også let blive sidste gang........[B)][B)]

Læg specielt mærke til den ukendte agents hovedbeklædning der skamløst bæres under "middagen".......

[Image: agenten.jpg]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
[b]
NAAAAJ BLEV DER SAGT.....
[/b]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)