Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En musikengel
#1
http://www.youtube.com/watch?v=VhhPypOXh2w

Et lille klip, til de, der endnu ikke har mødt Tine englen [Smile]
I andre må godt kigge med [Wink]
Svar
#2
Jeps- hun er fantastisk.
Og fedt at se Søren Berlev stadig kan banke trommer.

Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#3
Efter min mening skal de andre nok være glade for at det ikke var finalen, for så havde de fået r..
Det er nok noget af det smukkeste der nogen siden har været i x-factor.....

De andre er da også nogle fantastiske sangere, men hun bør vinde...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#4
Nu ser jeg jo ikke X-Factor...... Men jeg sørger for at placere mig så tæt på tv'et at jeg kan lytte med når familien ser der.....[:o)][8D] Og jeg må sige at hun også er min favorit.Hun har en fed stemme-en rigtig fed rockstemme,og samtidig følsom og varm. Hun får sgu min stemme[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Hun er fantastisk med både åbne og lukkede øjne [Big Grin] Den stemme er unik! Og så kan hun ramme tonerne. De andre er også rigtig gode, meeeen hun er bedre.
Hvis jeg ikke husker meget forkert, har hun mulighed for også at vælge et nummer selv i finalen. Det kunne blive dette [8D]... . Mon ikke både hun selv og Hr.Remi, på aftenen, kunne fornemme stjernestøvet over denne performance [Big Grin]

Walnut
Svar
#6
Nå ja... og hvorfor skulle X-factor ikke nå helt herind i VTF, når nu hele tre ministerier er bragt på banen inden for de sidste 8 dage... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ran

Nå ja... og hvorfor skulle X-factor ikke nå helt herind i VTF, når nu hele tre ministerier er bragt på banen inden for de sidste 8 dage... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



X-Factor[?][?]

Hva' er det[?][?]


Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#8
hæhæ... det må være noget, som VTF´er har masser af... ;-)

Vi burde også kunne involvere mindst 4 ministerier:
Justitsministeriet - hurtigere ekspedition af våbentilladelser,fri indretning af laderum og tilladelse til lyddæmpere.
Forsvarsministeriet - overskuddsalg af ammo og adgang til sjov terrænskydning og IPSEC for alle!
Skatteministeriet: Fjernelse af moms på alt jagt- og skyderelateret grej....

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#9
Denne tråd handler ikke om X-factor. Den handler om noget meget større [Big Grin]. Stor kunst af en smuk engel[Smile]

Walnut
Svar
#10
Hun synger fantastisk... men jeg synes nu hun er lidt for ung til at være rigtig dejlig... Pernille derimod - hun er en sild... I øvrigt synes jeg Anna passer bedre på begrebet "engel"... :-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

X-Factor[?][?]

Hva' er det[?][?][/b]

Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]



Det må være en ny kugle fra Barnes....hvad ellers[?] nåøhh - har du heller ikke fjernsyn[?]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
[/quote]
Det må være en ny kugle fra Barnes....hvad ellers[?] nåøhh - har du heller ikke fjernsyn[?]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!

[/quote]
Det har jeg været forskånet for i de sidste 5 år[Big Grin]

Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#13
fra første gang jeg hørte TINE,har jeg været helt vild med hendes stemme.hun er det bedste der er sket for X-FACTOR, så husk at stemme når de er i parken.
switchback.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)