Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mere rengøring
Den her er da rimeligt pænt rengjort ... [Big Grin]

[Image: 2004_mv_agusta_f4_750srear_right_view_zpsfaf41457.jpg]

Den bagdel er da også lidt ... sexy ... eller [?][Big Grin][:p]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
Ja, god røv og god weekend [Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg ville takke nej igen - ingen af vennerne må se mig på sådan et monstrum der er totalt uden køreegenskaber. Jeg HAR set en del af dem til tirsdagstræf i Kollund. De kommer først og kører sidst så ingen ser deres elendige manøvre(u)dygtighed. Og hvis parkeringspladsen er godt fyldt op er de nødt til at køre forbi da de ikke kan få plads nok til at vende derinde.....[:0]



Har man ikke diskvalificeret sig selv fra at kritisere køreegenskaber hvis man kører harley?
Det er lidt ligsom man ikke må kritisere andres musiksmag når man hører Nik og Jay [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Hej Uffe.
Jeg tror du forveksler mig med Kima. Han kører Harley. Jeg kører riskværn.
Lige for tiden, Honda VFR-800, Yamaha XT600 og Honda XRS 750 Africa Twin.

Jeg har drømt om Harley i mange år, især bundtrækket, men jeg vægter køreegenskaberne højere. Overvejede en Buell, men pengene rækker ikke.

Den mc der har imponeret mig allermest med hensyn til køreegenskaber er en Ducati 600 som jeg lånte i sommers. Den styrer så klippefast at jeg sled hul på mine sko på første tur. VFR'en styrer pissegodt, men Ducatien slår den [Big Grin]

PS: jeg vil gerne starte en indsamling så Rolin kan købe sin egen dværg. Han tiltrækkes åbenbart af små mandslingetyper som mig og jeg tør ikke være alene med ham. Jeg kan jo ikke løbe fra ham. Heldigvis beskytter Kluden mig, når vi har været på jagt hos ham [^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Til dem der aldrig har set M@X og Kluden.

[Image: image_zps025257ac.jpg]

Ved ikke lige hvem, der beskytter hvem.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] HA hahahahah.....! Syntes sgu kluden har tabt sig lidt..... ca 200 pund...![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Dravis-Har du en Agusta nu...??[:p][:p][:p][:p][:p]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
@ULG

Jeps ... F4 750 SR

[:p][:p][:p]

Det er en rigtig kedelig italiensk svingæder uden ordentligt bundtræk ...[:o)] Musikken spiller først fra ca 6000 - 13000 RPM ...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
Dravis... You lucky bastard.....!! Misundelse er en grim ting,men jeg kan ikke sige mig helt fri for det i denne situation! Tror HELDIGVIS at jeg er for stor til at passe ordentligt på sådan en FED kværn!!! (Sidder af H. til på en Duc-916[:I])

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

[green]Hej Uffe.
Jeg tror du forveksler mig med Kima.



Du har fuldstændig ret. Undskyld [:I].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

[green]Hej Uffe.
Jeg tror du forveksler mig med Kima.



Du har fuldstændig ret. Undskyld [:I].

Uffe



HEEYYY, hva ska jeg lige blandes ind i det her for[?] og hvordan fa.. kan nogen forveksle M@X og mig[:0], der er mindst 2mm højdeforskel[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
@ULG...

Hvis du sidder ad h. til på en 916, så er MV'en helt umulig ..[Big Grin], så du behøver slet ikke være misundelig ...[Wink]

Måske "kampdværgen" ville kunne nå pedalerne, men han kan helt sikkert ikke nå styret samtidigt [Big Grin][Big Grin]

Hvis man vil have en "Superbike" der er til at holde ud at sidde på skal man bare lægge stakaterne til en BMW HP4 ...[:p]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)