Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grove drengestreger
#41
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Rex

Men hellere frihed til køb af luftgevær og så må man tage de tab (postbuddet og barnet) som den frihed kan koste andre uskyldige mennesker ?

Pricipielt ja og for en ordens skyld vil jeg lige minde dig om, at ingen, i den den ti-årige periode du selv anvender til statistik, er blevet dræbt.
Citat:quote:

Originally posted by Rex

.........Noget kynisk tankegang efter min mening [xx(]...........

Sund fornuft har intet med kynisme at gøre..................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



For min skyld så kan de også fortsætte med at bruge de små luftgeværer.

Men havde det været et kraftigt FX, Hatsan, BSA eller ShinSung PCP de havde brugt så havde det måske endt i andet end en bule i nakken.

Ævl og sammenligne sund fornuft med kynisme !!!!!!!

Alle vore nabolande, der ellers er noget mere liberale med våben har allerede lovgivet om de kraftige luftgeværer.

Vi taler stadig om et stykke legetøj og der nægter jeg at tro at man kalkulerer med risiko for dødsfald når man lovgiver eller i dette tilfælde undlader.

Som wolf_skate nævner så har han hørt om at man allerede har en lovgivning på vej. Det samme har jeg hørt.

Fakta er at teknologien har overhalet den nuværende våbenlovgivning.
Da et luftgevær i dag kan fås i udgaver, der er kraftigere end en .22LR.

Så mener du måske også at vi skal frigive alle .22LR våben og så tage den risiko, der vil komme ved evt. dødsfald disse vil forsage hvis alle kan få fat i dem ???

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Ævl og sammenligne sund fornuft med kynisme !!!!!!!


Det gør jeg jo netop ikke - jeg siger jo at disse to ting ikke har noget med hinanden at gøre. Det er dig der taler om kynisme når vi andre taler om sund fornuft!

Som våbenhandler bør man ikke skyde andre kynisme i skoene når man samtidig sidder og plæderer for at luftgeværer kun skal kunne erhverves på våbentilladelse..............som læser af denne tråd, kunne man godt få en tanke................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#43
@ID - jeg har ikke været på dette forum så længe - og har indtil nu ikke haft kommenteret dine indlæg - men efter moden overvejelse er jeg nået frem til et spørgsmål .......... hvad vil du i dette forum...................
mvh
Svar
#44
? - jeg forstår ikke spørgsmålet.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#45
heller ikke jeg ???

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#46
@Rex – jeg er også tilhænger af love og regler, men de skal efter min overbevisning indskrænkes til et minimum, der sikrer det enkelte individ størst mulig handlefrihed. Jeg mener vi skal straffe lovovertræderne i stedet for at lave restriktioner, knivloven er da et godt eksempel på den form for lovgivning.

De er da muligt, at der kan strikkes et fornuftigt lovforslag sammen omkring de kraftige luftrifler, men jeg tvivler ærligtalt. Hvad skriver vi her på forummet, når en håbefuld ung knægt bliver taget med et luftgevær, der tilfældigvis har en udgangshastighed der er 5 m/s over max tilladte, og dermed står til 1 års fængsel. Samtidig vil de utilpassede unge sikkert fortsætte ufortrødent med at skyde løs.

Et eller andet sted skal vi jo sætte en bagatelgrænse, for hvad vi vil lovgive om, og dermed risikere at kriminalisere borgere der ellers aldrig ville være kommet i konflikt med loven.

Skrækeksemplet på restriktiv lovgivning ses i dag allerede inden for landbruget, hvor der i dag er så mange ugennemskuelige regler, at alle bønder er potentielle kriminelle, det er kun et spørgsmål om hvornår de afsløres.

- jeg er til gengæld glad for at bo i et land, hvor det er tilladt at være uenig, og den åbne debat trives.

Hilsen JM
Svar
#47
@ID Ja, jeg må bryde sammen og indrømme at det var mig der bestak de unge til at skyde efter postbuddet, så jeg kunne starte denne tråd [Smile][Smile]

Nej spøg til side.
Altså som våbenhandler, så burde jeg være imod restriktioner.
Jo flere restriktioner jo mindre salg for mig.
Men jeg kan sagtens leve med at sælge mindre mod at de forkerte
personer ikke få mulighed for at købe et kraftigt luftgevær.

@6MM Enig for mange love er heller ikke det optimale.
Men for dem der bare vil bruge et luftgevær til at skyde til måls med i baghaven, taler vi nu en gang om et stykke legetøj der skal bruges til lidt sjovt.
Det kan ikke være rigtigt at man kalkulerer menneskeliv m.h.t. legetøj.

Skal luftgeværet bruges professionelt til f.eks. jagt eller regulering så er formålet et helt andet.
Og hvad er det store problem i at et kraftigt luftgevær kun kan købes af jægere ???

M.h.t. tolkningen af våbenloven, så er det jo bare at sige at alle luftgeværer over 4.5mm kun kan erhverves på tilladelse.

Hvorfor mener du at en person der bare skal skyde til måls efter en skive skal have ret til at bruge et 9mm eller 12.7mm luftgevær ??
Ja, jeg kan da se ideen i at man ikke behøver gå hen til skiven for at se hvor man har ramt pga det store hul et 9mm projektil laver.
Men ellers har jeg svært ved at se hva man skal bruge et kraftigt luftgevær til.

Er det til konkurrence, så bruger man mig bekendt udelukkende 4.5mm til professionel konkurrence med luftgevær / pistol.

Fakta er at du sagtens kan more dig med et 4.5mm luftgevær.

Så venligst forklar mig hvorfor man skal have lov til at købe et livsfarligt våben, hvis man bare skal skyde til måls i baghaven ??

@LANI Fik du læst artiklerne ?
Mener du stadig at et luftgevær er forholdsvis ufarligt og ikke engang kan dræbe en fasan ?

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#48
Kan kun give Rex, fuld støtte...

For han har så endeligt ret...

For hvad skal folk der ikke er jægere med våben der kan bruges til jagt...
Folk er ikke i stand til at vurdere fornuftigt, på samme måde som man måske kunne en gang...
Jeg ville da ikke ønske at den sammme person, som ikke kan forstå at holde mere en meters afstand fra en forankørende bil på motorvejen.
Han skal ikke kunne komme i besidelse af et luft våben som sagtens kan slå et voksen menneske i jorden....
Kan plankeværket i baghaven være nok til at stoppe et hagl fra en
FX-Cyclone, når den så pænt på 3m afstand skyder tværs gennem en overarm og 2-3cm ind i en beton væg. Og folk den kender bøssemagerne i hubertushuset kender til den episode....

Så hvorfor vente på det går galt, før loven laves...
Alle jægere står jo allerede i kartoteket hos politiet...så en tilladelse til skader jo nok ikke...
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by win94

..............Folk er ikke i stand til at vurdere fornuftigt, på samme måde som man måske kunne en gang..................


I rest my case.............



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#50
@Rex

M.h.t. tolkningen af våbenloven, så er det jo bare at sige at alle luftgeværer over 4.5mm kun kan erhverves på tilladelse.

Hvis politikerne kan finde ud af at gøre det så simpelt kan du godt få mig med på ideen.

Hvorfor mener du at en person der bare skal skyde til måls efter en skive skal have ret til at bruge et 9mm eller 12.7mm luftgevær ??Ja, jeg kan da se ideen i at man ikke behøver gå hen til skiven for at se hvor man har ramt pga det store hul et 9mm projektil laver.Men ellers har jeg svært ved at se hva man skal bruge et kraftigt luftgevær til.

Nu skyder du mig hvis noget i skoen, jeg ikke har udtalt mig om, men af samme grund som at alt konkurrenceskydning med pistol ikke foregår med luftpistol, men vi kan jo gøre som Holger K. Nielsen (SF) foreslog under rockerkrigen i 90´erne, lade alt konkurrenceskydning foregå med luftpistol og luftrifler, her taler vi så om 4,5mm - som du selv skriver: Fakta er at du sagtens kan more dig med et 4.5mm luftgevær.

Samtidig kan vi så forbyde alle former for buer, herunder nedsætte et forbud mod fremstilling af egne langbuer. Moderne recurve og compoundbuer og for den sags skyld traditionelle langbuer, er jo langt farligere end nogle af de omtalte luftrifler. Herefter kan vi så fortsætte med golfsporten, golfbolde kan også dræbe.

Når jeg har valgt at udtale mig i denne debat, er det ikke specifikt fordi jeg vil have noget imod en lov der forhindre tvivlsomme elementer i at erhverve sig et kraftigt luftgevær. Jeg syntes dog generelt, der er noget i vejen med den lovgivningsiver, der gennem de senere år er accelereret kraftigt, og ofte er lovene gennemført i stor hast, uden at sagkundskaben har fået tilstrækkelig tid til at gøre indsigelser. Eller endnu værre i populistisk øjemed, hvor enkelte politikere har kunnet profilere sig.

Hvorfor ikke vente med at indføre en lov, indtil nøden tvinger. Buer og pile har jo kunnet erhverves frit i en årrække, uden at det har givet anledning til alvorlige overskrifter. I tilfældet med kraftige luftrifler tvivler jeg på, at personer med ondt i sinde vil gå ud og anskaffe sig et FX luftgevær, kikkertsigte, specialkompressor til kr. 20.000+ når det er muligt på det sorte marked, at erhverve en 9mm pistol for under det halve.

- ulykker kan vi jo ikke dæmme op for tilladelse eller ej.

Hilsen JM
Svar
#51
Citat:quote:

Originally posted by 6mm

Nu skyder du mig hvis noget i skoen, jeg ikke har udtalt mig om, men af samme grund som at alt konkurrenceskydning med pistol ikke foregår med luftpistol, men vi kan jo gøre som Holger K. Nielsen (SF) foreslog under rockerkrigen i 90´erne, lade alt konkurrenceskydning foregå med luftpistol og luftrifler, her taler vi så om 4,5mm - som du selv skriver: Fakta er at du sagtens kan more dig med et 4.5mm luftgevær.

Samtidig kan vi så forbyde alle former for buer, herunder nedsætte et forbud mod fremstilling af egne langbuer. Moderne recurve og compoundbuer og for den sags skyld traditionelle langbuer, er jo langt farligere end nogle af de omtalte luftrifler. Herefter kan vi så fortsætte med golfsporten, golfbolde kan også dræbe.

Når jeg har valgt at udtale mig i denne debat, er det ikke specifikt fordi jeg vil have noget imod en lov der forhindre tvivlsomme elementer i at erhverve sig et kraftigt luftgevær. Jeg syntes dog generelt, der er noget i vejen med den lovgivningsiver, der gennem de senere år er accelereret kraftigt, og ofte er lovene gennemført i stor hast, uden at sagkundskaben har fået tilstrækkelig tid til at gøre indsigelser. Eller endnu værre i populistisk øjemed, hvor enkelte politikere har kunnet profilere sig.

Hvorfor ikke vente med at indføre en lov, indtil nøden tvinger. Buer og pile har jo kunnet erhverves frit i en årrække, uden at det har givet anledning til alvorlige overskrifter. I tilfældet med kraftige luftrifler tvivler jeg på, at personer med ondt i sinde vil gå ud og anskaffe sig et FX luftgevær, kikkertsigte, specialkompressor til kr. 20.000+ når det er muligt på det sorte marked, at erhverve en 9mm pistol for under det halve.

- ulykker kan vi jo ikke dæmme op for tilladelse eller ej.

Hilsen JM



Jeg har svært ved at sammenligne det her med Holger K's forslag.
I det her tilfælde er der bare tale om at der nu er kommet nogle våben på markedet, der er så kraftige at de bør komme under våbenlovgivningen.
Når der kommer ny teknologi på markedet, kan en lovændring i nogen tilfælde være nødvendigt.
Vi kan og vil vel ikke stoppe udviklingen, vel ????

I dette tilfælde, farer nogen af jer op af stolen og råber "stop nu det her .. i frihedens navn"

Kan I ikke forstå at der hele tiden udvikles nye og kraftigere våben
og i dette tilfælde et våben, der er en del farligere end en gammel Diana 35 luftbøsse ??

Allerede nu findes der mig bekendt semiautomatiske FX'er.
Nu er der også 9mm og endda kraftigere luftgeværer med flerskuds magasin.

Lad os nu antage .... et tankeeksperiment .... at man få kombineret
den semiautomatiske FX'er med en 9mm Shinsung og man når så vidt, at man kan gøre dem fuldautomatiske.
Så har vi pludselig en lille 9mm maskinpistol.
Skal alle over 18 år også have lov til at købe den ?
Det er jo stadig "kun" et luftgevær !!!

Du skriver:
"Hvorfor ikke vente med at indføre en lov, indtil nøden tvinger."

Ja ... og nogen siger: "Skal der lig på bordet før politikerne gør noget ved sagen"

Hvad tror du selv størstedelen af den danske befolkning vil vælge at sige ??

Jeg har tit diskuteret ovennævnte nede i min forretning og jeg vil sige at HELDIGVIS (da jeg har et Hatsan PCP 5.5mm og en Crosmann 5.5mm henne ved disken) er det næsten alle sammen, der mener at de kraftige luftgeværer bør forbydes personer uden tilladelse.

Blev der lavet en demokratisk folkeafstemning så er der ingen tvivl om udfaldet af afstemningen .... så lad nu være med at råbe op og angribe vores politikere hele tiden.

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#52
Citat:quote:

Originally posted by jss

@ID - jeg har ikke været på dette forum så længe - og har indtil nu ikke haft kommenteret dine indlæg - men efter moden overvejelse er jeg nået frem til et spørgsmål .......... hvad vil du i dette forum...................



Alle har ret til at have og udtrykke personlige holdninger, sålænge man argumenterer på et sagligt plan i en fornuftig tone.
Hvis man føler sig stødt over et indlæg kan man svare i en saglig tone eller ignorere det, man har osse den mulighed der er beskrevet i flg. regel :
11. Føler man sig stødt af noget en anden bruger har skrevet, så retter man henvendelse til moderator. Man begiver sig IKKE ind i et slagsmål, for da bliver man selv modereret.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#53
Hvad tror du selv størstedelen af den danske befolkning vil vælge at sige ??

Vi kan jo så konstatere, at jeg ikke er som størstedelen af den Danske befolkning – det ved jeg så godt selv, om du så har størstedelen af befolkningen på din side, har jeg ingen mulighed for at konstatere.

Til gengæld syntes jeg, at du trækker det meget sort op, med dine ”tænkte eksempler” om uskyldige dødsfald og luftgeværer i kalashnikov klassen, for mig er det endnu langt fra virkeligheden, og skulle det komme dertil, kunne man jo overveje at begynde at lovgive.

Det er jo efterhånden lykkedes, at overbevise store dele af den danske befolkning om, at lovgivning er en unik universalkur mod alskens dårligdom. Helst lovgivning der er så utvetydig, at domstolene ikke kan differentiere straffene. Uanset om det er en gammel enke efter en frihedskæmper, eller en rocker der ligger inde med et våben, er straffen den samme. Det samme gjorde sig gældende i forbindelse med de første afsigelser af domme i knivsagerne, Dommerne slap kun af sted med, at se bort fra reglen om 7 dages ubetinget, fordi der var folkelig opbakning, og at de personerne der var på anklagerbænken, i mine øjne var absolut uskyldige. De slap dog stadig ikke for bødestraf og en plet på straffeattesten.

Det er den form for selvprofilerende lovgivning, vi har set for meget af de senere år. Jeg har nogle gange indtryk af, at der er enkelte politikere der ønsker en to-deling af staten, hvor dommerne allernådigst kan få lov at sidde som kransekagefigurer.

Kan lovgiverne finde ud af at komme med et forslag til at forbyde de kraftigste luftrifler, der er lige så simpelt og letforståeligt som det forslag @Rex foreslog tidligere, er det fint med mig.

Kunne jeg alene bestemme, skulle vi dog i langt højere grad satse på individuelt ansvar, og så lade domstolene straffe ud fra nogle få og enkle fælles spilleregler. Der er efter min smag gået lidt for meget ”staten er vores alle samens mor” og ”tillid er godt – men kontrol er bedre” i den her i DK.

Hilsen JM
Svar
#54
Jeg tror du misforstår mig med mit "tankeeksperiment".

Det jeg spørger om er ganske simpelt, hvis sådan et luftgevær fandtes ville du så stadig være imod, at der skulle tilladelse til det ? Ja eller Nej.

Hvis du svarer nej, så er jeg meget undrende.

Svarer du ja, så er der åbenbart der din grænse går og du har nu accepteret at man også kan blive nød til at lovgive m.h.t. luftgeværer.

Min grænse er bare sket allerede da jeg opdagede at et luftgevær kunne bruges til at skyde aber, bøffel og bjørn med.

M.h.t. alle disse love (som er en biting til det oprindelige emne .. men lad os bare tage det med) som du mener vi konstant bliver pålagt.
Gør du noget for at få dem ændret ?

Jeg er selv med i skolebestyrelsen hvor mine to piger gå i skole.
Der er ting jeg gerne vil ændre og jeg afsætter derfor gerne tid til at deltage aktivt i skolens politik.

Når jeg så har rasende forældre i telefonen, der er utilfredse med enten det ene eller det andet og så spørger dem, hvorfor jeg ikke så dem ved sidste skolebestyrelsesvalg.
Så er standard svaret: "Det har vi sørme ikke tid til".
Så giver jeg nul og niks for deres brok...

Min pointe: brokke sig, det kan man .... men være med til at få lavet ændringer, det gider man ikke.
Og gider man ikke yde lidt, ja så sker der heller ingen ændringer.

@6MM ... det er ikke et angreb på dig, da jeg selvfølgelig ikke ved om du er politisk aktiv.

Hvad største delen af den Danske befolkning mener.
Prøv at spørge din familie og venner.
De udgør nok som de fleste andre familier og vennekredse et bredt spektre af den danske befolkning.

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#55
@Rex

Det jeg spørger om er ganske simpelt, hvis sådan et luftgevær fandtes ville du så stadig være imod, at der skulle tilladelse til det ? Ja eller Nej.

Vi kunne nok fortsætte i det uendelige, og jeg er ikke fuldstændig uenig med dig, så skal jeg give et simpelt svar: Hvis et sådan gevær fandtes – så ja!

M.h.t. alle disse love (som er en biting til det oprindelige emne .. men lad os bare tage det med) som du mener vi konstant bliver pålagt.
Gør du noget for at få dem ændret ?
Jeg er selv med i skolebestyrelsen hvor mine to piger gå i skole.
Der er ting jeg gerne vil ændre og jeg afsætter derfor gerne tid til at deltage aktivt i skolens politik.
Når jeg så har rasende forældre i telefonen, der er utilfredse med enten det ene eller det andet og så spørger dem, hvorfor jeg ikke så dem ved sidste skolebestyrelsesvalg.
Så er standard svaret: "Det har vi sørme ikke tid til".
Så giver jeg nul og niks for deres brok...
Min pointe: brokke sig, det kan man .... men være med til at få lavet ændringer, det gider man ikke.
Og gider man ikke yde lidt, ja så sker der heller ingen ændringer.

Her kan vi så til gengæld ikke være mere enige, vi har kun det demokrati vi fortjener, og du behøver ikke være nervøs, jeg arbejder allerede på flere planer.

Hvad største delen af den Danske befolkning mener.
Prøv at spørge din familie og venner.
De udgør nok som de fleste andre familier og vennekredse et bredt spektre af den danske befolkning. De plejer ellers at give mig ret fra starten, de ved jo hvor stædig jeg er.[Big Grin]

Jeg vil lade denne gamle knark, få det sidste ord. Har været yderst aktiv i sit hjemland, hvor han har kæmpet både for og imod restriktioner på våbenområdet, verden er ikke sort/ hvid - vi balancerer hele tiden på en knivsæg. http://www.youtube.com/watch?v=5zVfwUjEquY

Hilsen JM
Svar
#56
Citat:quote:

Originally posted by 6mm

@Rex

Det jeg spørger om er ganske simpelt, hvis sådan et luftgevær fandtes ville du så stadig være imod, at der skulle tilladelse til det ? Ja eller Nej.

Vi kunne nok fortsætte i det uendelige, og jeg er ikke fuldstændig uenig med dig, så skal jeg give et simpelt svar: Hvis et sådan gevær fandtes – så ja!

M.h.t. alle disse love (som er en biting til det oprindelige emne .. men lad os bare tage det med) som du mener vi konstant bliver pålagt.
Gør du noget for at få dem ændret ?
Jeg er selv med i skolebestyrelsen hvor mine to piger gå i skole.
Der er ting jeg gerne vil ændre og jeg afsætter derfor gerne tid til at deltage aktivt i skolens politik.
Når jeg så har rasende forældre i telefonen, der er utilfredse med enten det ene eller det andet og så spørger dem, hvorfor jeg ikke så dem ved sidste skolebestyrelsesvalg.
Så er standard svaret: "Det har vi sørme ikke tid til".
Så giver jeg nul og niks for deres brok...
Min pointe: brokke sig, det kan man .... men være med til at få lavet ændringer, det gider man ikke.
Og gider man ikke yde lidt, ja så sker der heller ingen ændringer.

Her kan vi så til gengæld ikke være mere enige, vi har kun det demokrati vi fortjener, og du behøver ikke være nervøs, jeg arbejder allerede på flere planer.

Hvad største delen af den Danske befolkning mener.
Prøv at spørge din familie og venner.
De udgør nok som de fleste andre familier og vennekredse et bredt spektre af den danske befolkning. De plejer ellers at give mig ret fra starten, de ved jo hvor stædig jeg er.[Big Grin]

Jeg vil lade denne gamle knark, få det sidste ord. Har været yderst aktiv i sit hjemland, hvor han har kæmpet både for og imod restriktioner på våbenområdet, verden er ikke sort/ hvid - vi balancerer hele tiden på en knivsæg. http://www.youtube.com/watch?v=5zVfwUjEquY

Hilsen JM



Der ville vel heller ikke være meget ved det hvis vi alle havde den samme mening [Wink]

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#57
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Rex

Ævl og sammenligne sund fornuft med kynisme !!!!!!!


Det gør jeg jo netop ikke - jeg siger jo at disse to ting ikke har noget med hinanden at gøre. Det er dig der taler om kynisme når vi andre taler om sund fornuft!

Som våbenhandler bør man ikke skyde andre kynisme i skoene når man samtidig sidder og plæderer for at luftgeværer kun skal kunne erhverves på våbentilladelse..............som læser af denne tråd, kunne man godt få en tanke................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Jeg kan kun give Rex ret.

Det ville dog være ønskværdigt hvis den nuværende lovgivning blev håndholdt.

Hvis der blev slået ned på de overtrædelser der f.eks sker i Vollsmose, var problemet væsentligt mindre.

Brandfolk skal ind og slukke brænde, mens haglende flyver dem om ørerne. Politiet står uden for "zonen" og råber: Kom ud med hænderne
over hovedet, eller vi køre igen.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#58
@mp

Citat:quote:

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl



Ja du er da ikke i tvivl da....[xx(]

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#59
Citat:quote:

Originally posted by Lani

@mp

Citat:quote:

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl



Ja du er da ikke i tvivl da....[xx(]

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Hov hov Lani.

Jeg kunne da aldrig finde på at kalde dig dum.

Du er måske én af dem der dagligt sætter livet på spil for at beskytte Falckreddere og brandfolk mod skydelystne unge "utilpassede"[?]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#60
Citat:quote:

Originally posted by mp

Du er måske én af dem der dagligt sætter livet på spil for at beskytte Falckreddere og brandfolk mod skydelystne unge "utilpassede"[?]



Havde det været et gækkebrev skyldte han dig nu et påskeæg [Wink]

[Image: 6701_m.jpg]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)