Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny mobil..
#1
Goddag folkens..
Nu er jeg blevet hooked på en Iphone. Langsom siger i nok. Men jeg har før syntes, at det var en stor klods at rende rundt med.

Men men.. Jeg har hørt rygter om en Google mobile der skulle komme inden længe som er Iphones storebror. Bedre, smartere og hurtigere. Men kan ikke finde denne mobil nogen steder.

Er der nogle her inde der kan komme med nogle hints til om det er dumt at gå ud og købe en Iphone nu eller om der er noget bedre der ude i verdenen. Lige pt. har jeg en Sony Ericsson C902 som ikke fejler noget. [:I]

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#2
Jeg mener ganske bestemt, at Google Mobile er en internet-tjeneste fra Google og ikke en fysisk telefon...................



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#3
Er det ikke også Google, der står bag "Android" som et alternativ til windows mobile?

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Jeg har en HTC Hero, så vidt jeg har fundet ud af kan den omtrent det samme som en Iphone.
Jeg er GLAD for min[Smile]

Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#5
Jeg har iphone 3g

Jeg er glad for min (Den er så nem at finde ud af at selv jeg kan bruge den )

Gode apps : isnipe
bobbel wrap
KABALE
sol op ned
gps
mail
osv

Mvh Bo
Svar
#6
Min søn har en Google phone. Han fik den før jul af google fordi han arbejder for google hoved kontor in CA. Før havde han en Iphone.

Bo
Svar
#7
Hejsa

tast af nexus one:

http://www.pcworld.dk/art/11381
Svar
#8
Jeg mener klart at en Iphone er den suverent bedste touchphone, den FUNGERER bare og så har den også den suverent bedste skærm (http://www.mobilsiden.dk/?aId=10512)

Nexus One var vist lidt skuffende
Hvis jeg var dig havde jeg nappet en Iphone!

(alternativt kan du vente til sommer hvor Apple højst sandsynligt kommer med en ny model, men så kan man selvfølgelig blive ved!)
Smile

Just my 2 cents

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#9
@Mhansen

Nexus er både hurtige og har bedre skærm (Amoled) en Iphone. Jeg har ikke selv nogen af delene længere. Har haft Iphone men solgte den igen fordi jeg er mere til et "rigtigt" tastatur, så har byttet med nokia N97. Iphonen var da ok men ikke noget jeg hopper på igen. Når Nexus One kommer til DK skal den da nok lige testes...
Svar
#10
@Taby - Nej Nexus har ikke en bedre skærm, den har en mere energibesparende skærm idet den bruger LED, men følsomheden og præcisionen er der INGEN der slår Iphonen...

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#11
http://nordjyske.dk/digitalt/forside.asp...48%2c5%2c3

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Hej igen

@Mhansen

opløsning Iphone 480x320
opløsning Nexus One 800x480

Tallene taler vel for sig selv, og HTC's andre telefoner er nu udmærkede hvad angår præcision så det er Nexus One nok også. Desuden mestrer Nexus One multitaskning hvilket Iphonen ikke gør. Iphonen er en glimrende telefon, men der findes andre der lige så gode eller bedre.
Svar
#13
@Taby
Nu var det ikke opløsningen jeg mente, men følsomheden og præcisionen i skærmen!
Jeg mener personligt at den høje opløsning på sådan en lille skærm kun er et buzzword, der skal bruges til at sælge, og at den ingen pratisk betydning har.

Jeg siger ikke at Nexus One er en skod telefon, da jeg ikke har haft en i hånden, jeg siger bare at Iphone stadig er touchskærms telefonernes konge!

-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Mhansen

@Taby

Jeg siger ikke at Nexus One er en skod telefon, da jeg ikke har haft en i hånden, jeg siger bare at Iphone stadig er touchskærms telefonernes konge!

-
Michael Hansen
Suppejægeren



Hvid du nu gad læse de link der er lagt ind så vil du kunne læse at I-phone ikke længere er touchskærms telefonernes konge!

mvh M@X der stadig har sin Nokia 1011 [^]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
Det afhænger jo osse lidt af, hvad man skal bruge skidtet til og ikke mindst sammen med.
Jeg er meget tilfreds med min iphone og den spiller sammen med husets øvrige applegear - men integration med firmaets it-motor fungerer ret skidt[Sad]

Man kan sjældent få det hele - men iphone er trods alt et godt stykke ad vejen.

/bundgaard
Svar
#16
Tak for svarene.. De skal da lige kigges igennem de sider I er kommet med.
Snakkede også med en i går, han sagde at Iphone 4g komer ud til Juni/juli. Dvs. 20 megabit netværk som Telmore har sat op, men ikke fået lov til at bruge endnu.
Den er tyndere og ja hurtgere Wink

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#17
Hej Jeg kan anbefale denne her
http://www.youtube.com/watch?v=7DHrHMsT7...re=related

Mvh Rigby [Big Grin]

Skit vir die kruis op die rooineke
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by Rigby

Hej Jeg kan anbefale denne her
http://www.youtube.com/watch?v=7DHrHMsT7...re=related

Mvh Rigby [Big Grin]

Skit vir die kruis op die rooineke



[Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#19
For mig er de vigtigste årsager til at vælge en Iphone:

1) Udbuddet af programmer(>100.000), hvoraf mange dog er fuldstændigt uinteressante for mig, men alligevel Smile

2) Den er SÅ nem at bruge. Vi har anskaffet 20 Iphones til vores kontorpersonale, og har stort set ingen support haft.

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#20
Tja...

Jeg er også hoppet på Iphone vognen...

Jeg er mest interesseret i alle de gode applikationer, bl.a. til Elektronik, el-teknik og ballistik.

Den er lidt klodset og stor i det, men det tiltaler mig faktisk, jeg er ikke til mikro-telefoner.

Iphone er det tætteste man kommer på "Tri-corderen" fra de gamle Star Trek serier, en dims der stort set kan alt...

Telefon, Email, GPS, lommeregner, vejret, tv-programmerne, Decibel måler, formel-samling, vinkelmåler... Ballistik ... kamera...

Jeg ville også gå efter Android, men applikationerne mangler...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)