Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vurdering af Tyske WW 2 knive
#21
Jeg tror nu heller ikke du vil faa den slags penge for dem i Europa, men herovre er det ikke ualmindeligt.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#22
Hverken Bruun-Rasmussen eller Lauritz vil sælge Nazi effekter.... Der arbejdes videre med sagen...[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#23
En vurdering på 3000$ er nu ikke helt hen i vejret. Specielle dolke som model 1936 officers dolken med dobbelt sølvophæng eller endnu bedre en af de kun 9900 ”Ernst Röhm SS æresdolke” fra februar 1934 ville nok kunne snige sig op i det prislag.

I tider med Mohammed tegninger og generel snak om ytringsfrihed, er det betænkeligt, at individuelle auktionshuse indfører censur og nægter at sælge visse genstande.
Svar
#24
Tak for inputs her i tråden. Efter en del benarbejde,og kontakt til diverse forhandlere og samlere,har knivene nu fundet et nyt hjem hos en privat samler.Han blev glad for knivene,og hende jeg hjalp med at sælge blev også glad-så med andre ord er der glæde over hele linien.....[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#25
Og så sidder vi her nok så nysgerrige tilbage :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#26
Citat:quote:

Og så sidder vi her nok så nysgerrige tilbage :o)

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Så skidt da-han betalte 20,000....[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#27
Har ikke forstand på om det er en god handel, men kan godt forstå at en samler vil savle over dem. Man falder vel ikke lige over den slags hver dag.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#28
Det var det bedste konkrete tilbud vi fik,og hun syntes vi skulle slå til.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#29
Hej Ulrik.
Har lige set de flotte daggerter. Kan kun beklage at jeg ikke så dem tidligere da jeg kunne have fundet en bedre pris til dig. Finder du andet godt fra den tid så kontakt mig og jeg finder en god pris eller en seriøs samler som er villig til at give den korrekte pris.
Svar
#30
PS ang de forskellige auktions huse så kontaktede jeg dem pr mail med billedet af et meget sjældent jagtgevær et "C. Svendsen Kiel fra omkring 1860 med store sølvindlæg af jagtmotiver. super Stand". Jeg blev ringet op 20 min senere og fik forklaret at det var et svensk gevær fra midt 40 og værdien var ca 2-300 dkr. Han ville dog gerne have det ind til vurdering da han havde købere til disse geværer. Den videre samtale kan ikke gengives da den er forbudt for børn og svage sjæle (",) de er sku en flok røverer.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)